ستاره آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی می‌گوید از هم اکنون خود را برای گلزنی در دربی شهر منچستر و حکمفرما کردن سکوت در خانه شیاطین سرخ آماده کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه دیدار تیم‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی در هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس، سرخیو آگرو اعتراف کرد که گلزنی در اولدترافورد، ورزشگاه خانگی شیاطین سرخ لرزه بر اندام او می‌اندازد.

آگرو که مدتی است روند گلزنی‌اش در منچسترسیتی اُفت کرده است، یکی از کابوس‌های شیاطین سرخ در چند سال اخیر بوده است، چون شش بار دروازه آنها را باز کرده است و امیدوار است که یکشنبه دوباره این کار را تکرار کند.

او در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورتس اظهار داشت: من همیشه عاشق گلزنی‌ام اما گلزنی در بازی‌های بزرگ همیشه خاص‌تر است. اگر به منچستریونایتد آن هم در اولدترافورد گل بزنی، می‌توانم بگویم لرزه بر اندامت می‌افتد چون می‌‌توانی جو سنگینی را که در این ورزشگاه مانند سایر ورزشگاه‌هایی بزرگ هنگام گل خوردن تیم میزبان شکل می‌گیرد، احساس کنی. در پایان همه چیز جوری تمام می‌شود که انگار می‌خواهی دیوانه شوی.

آگرو ادامه داد: داستان بازی‌های خانگی فرق می‌کند. هواداران من‌سیتی در این بازی‌ها واقعاً پرسر و صدا هستند و بعضی وقت‌ها که آنها اسمم را صدا می‌زنند مو به تنم سیخ می‌شود.

با وجود ایجاد فاصله‌ای ۹ امتیازی میان من‌سیتی و چلسی صدرنشین و سقوط آبی‌پوشان شهر منچستر به رده چهارم جدول، آگرو اطمینان دارد که تیمش دوباره می‌تواند شاگردان ژوزه مورینیو را نگران کند و آنها را در مسیر کسب عنوان قهرمانی طی هشت هفته باقیمانده به پایان رقابت‌ها به دردسر بیندازد.

وی تأکید کرد: البته که هنوز می‌توانیم قهرمان شویم. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و به محض اینکه فکر کنید کارتان تمام شده است، ممکن است همه چیز عوض شود. پیش از این بارها این اتفاق رخ داده است و در آینده هم دوباره رخ خواهد داد. ما فقط روی بازی‌های خودمان تمرکز داریم و سعی می‌کنیم همه آنها را ببریم تا فشار را روی چلسی حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.