سرمربی فیورنتینا اعلام کرد تیمش مقابل یوونتوس به هیچ وجه آن طور که همه انتظار دارند، بازی نخواهد کرد.
به گزارش ایسنا، ویولا با پیروزی دو بر یک در دیدار رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا که در خانه یوونتوس برگزار شد، شانس بسیار بیشتری برای رسیدن به فینال دارد.

وینچنزو مونتلا تاکید دارد فیورنتینا به هیچ وجه به خاطر پیروزی در دیدار رفت به دفاع کردن نمی‌پردازد. تیم مونتلا در تورین یوونتوس را غافلگیر کرد تا خودش را یک گام به فینال المپیکو نزدیک‌تر کند.

سرمربی جوان فیورنتینا البته می‌داند تیم حریف بازیکنان بزرگی را در اختیار دارد و خیالش از بابت صعود به فینال جام حذفی فوتبال ایتالیا نمی‌تواند آسوده باشد. مهاجم پیشین رم با این همه تاکید کرد ویولا فوتبال همیشگی خودش را ارائه می‌کند و بدون شک برای کسب پیروزی در ورزشگاه خانگی وارد زمین خواهد شد.

مونتلا در این‌باره گفت: نمی‌خواهیم آن طور که همه از ما انتظار دارند، ظاهر شویم. برنامه ما بر این اساس است که کنترل میدان را در اختیار بگیریم. برتری خفیفی داریم اما تصور می‌کنم هر دو تیم توانایی رسیدن به فینال را داشته باشند. بازی سختی خواهد بود و تیمی که تا پایان می‌جنگد، می‌تواند راهی دیدار نهایی شود. یوونتوس تیم قدرتمندی است و قدرت ذهنی بازیکنانش نیز بالاست. آنها چه در خانه و چه در خارج از خانه عملکرد بسیار خوبی دارند. قدرت گلزنی بیانکونری در سطح بالایی است. از سوی دیگر ما نیز برای آن که گل نخوریم باید با انگیزه بسیار بالایی در زمین ظاهر شده و برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

مونتلا افزود: شاگردانم در این دیدار باید با قلب‌هایشان بازی کنند. آنها همچنین باید روی تاکتیک‌های تیمی در این دیدار تمرکز کرده و بسیار هوشمندانه بازی کنند. ترکیب بازیکنانی که یوونتوس در اختیار دارد، بسیار کامل‌تر از ماست. به همین خاطر نباید با آسودگی خیال با آنها پیکار کنیم. در هر حال آماده رقابت با آنها هستیم. تیمم را باور دارم و تشویق هواداران در ورزشگاه خانگی می‌تواند نقشی اساسی برای ما داشته باشد. به خاطر دشمنی دیرینه‌ای که با یوونتوس داریم، تلاش خواهیم کرد با شکست آنها راهی فینال شویم تا راه آنها برای رسیدن به یک فینال دیگر را ببندیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.