عدم تمایل کاپیتان شماره ۲ لیورپول برای تمدید قراردادش با آنفیلدی‌ها باعث جلب توجه چلسی برای همکاری با وی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال لیورپول انگلیس اکنون با چالش‌های زیادی مواجه است. از جمله مسائلی که در این تیم با سابقه انگلیسی مطرح می‌شود، بحث عدم راهیابی به بالاترین سطح باشگاهی قاره یعنی لیگ قهرمانان اروپا است.

این موضوع به عنوان مساله‌ای که ذهن ستارگان درجه یک تیم انگلیسی را به خود مشغول کرده، باعث شده بازیکنان تمایلی برای تمدید قرارداد نداشته باشند.

در همین ارتباط روزنامه سان، گزارشی منتشر کرده حکایت از ۲ نکته مهم دارد. اول این که جردن هندرسون، کاپیتان شماره ۲ تیم تحت امر «براندون راجرز» پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرده است.

نکته دوم این که با انتشار این خبر، چلسی مصمم شده تا بلکه این هافبک ۲۴ ساله که قابلیت‌های مدیریت در مستطیل سبز را دارد، تابستان به خدمت بگیرد.

طبق گزارش این رسانه موضوع بحث‌انگیز هندرسون در حالی روی می‌دهد که ابتدا مهاجم ملی‌پوش و جوان تیم از تمدید قرارداد سرباززد و بعد کاپیتان ذخیره تیم نیز رفتار مشابهی انجام داد.

در مقاله انتشار یافته همچنین عنوان شده تا مادامیکه فصل جاری به پایان نرسد و مشخص نشود که آیا لیورپول بخت حضور در جامی معتبر نظیر لیگ قهرمانان را دارد، مغز متفکر تیم به رایزنی و بحث بر سر تمدید همکاری و قراردادش علاقه نشان نخواهد داد.

گزارشگر سان در این زمینه به حرف‌های راجرز، مسئول فنی و امور نقل و انتقالات اشاره کرده و از قول وی نوشته است:فکر می‌کنم بیشتر بازیکنان می‌خواهند در پیکارهای لیگ قهرمانان اروپا باشند. آنها خواهان حضور در بالاترین سطح از رقابت‌های رایج باشگاهی هستند.بدیهی است عدم حضور در چنین جامی، مشکلاتی برایشان بوجود می‌آید.

هندرسون از سال ۲۰۱۱ که از ساندرلند جدا شد، در آنفیلد بازی کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.