حمید درخشان گفت که از تشویق شدن پیشکسوتان پرسپولیس ناراحت نمی شود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش گفت: «از امروز برای بازی با النصر آماده می شویم و نسبت به این دیدار خوشبین هستیم. بازیکنان ما در لیگ قهرمانان آسیا توانایی خود را نشان داده اند و امیدوارم النصر را با یک نتیجه خوب در آزادی ببریم.»

درخشان که در تمرین امروز با دروازه بان ها تمرین کرد، در مورد این موضوع گفت: «امروز باقری مربی دروازه بان های تیم دچار خونریزی معده شده بود که به بیمارستان رفت. به همین دلیل با دروازه بان ها تمرین کردم و از دست بازیکنان هم ناراحت نیستم که نخواهم سمت آن ها بروم. در مورد جا گیری و زاویه بندی با بازیکنان صحبت کردم و خواستم که روی خروج های خود تمرکز کنند.»

سرمربی پرسپولیس در مورد تشویق بازیکنان قدیمی پرسپولیس توسط هواداران این تیم گفت: «هواداران می توانند هر بازیکنی که دوست دارند را تشویق کنند. من مشکلی با این موضوع ندارم.»

درخشان در مورد حرف های نژاد فلاح که گفته بود وضعیت سوشا مکانی هنوز مشخص نیست گفت: «من تصمیمم را گرفته ام و به آن پایبند هستم. قبلا گفته ام که پرسپولیس یا جای من است یا جای سوشا. اینکه دیگران چه تصمیمی بگیرند را نمی دانم ولی من تصمیم خودم را گرفته ام و روی آن پافشاری می کنم.»

او در مورد اینکه چرا پس از بازی پرسپولیس - راه آهن در نشست خبری داد و فریاد کرده گفت: «من شاید داد زده باشم اما بی احترامی نکردم. وقتی فشار روی من زیاد باشد باید خودم را یک جوری خالی کنم. اگر داد نزنم و حرف هم نزنم، سکته می کنم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )