مربی دروازه بان های پرسپولیس گفت که سوشا پیش از این هم عصبانی شده و کنترل خودش را از دست داده بود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نادر باقری مربی دروازه بان های پرسپولیس در مورد ماجرای قهر سوشا مکانی و ترک اردوی پرسپولیس گفت: «مشکل بزرگ این است که وقتی سوشا عصبانی می شود، نمی تواند خودش را کنترل کند. نمی دانیم چرا این طوری است. دفعه اولش هم نیست. سوشا قبلا در کیش و یک بار دیگر هم در یک مراسم دیگر عصبانی شد و همین اتفاق افتاد. وقتی سوشا عصبانی می شود کنترلش را از دست می دهد و هر چیزی به دهانش می آید می گوید.»

او ادامه داد: «زمانی که باید از بین سوشا مکانی و نیلسون یکی را انتخاب می کردیم، حمید درخشان سوشا را انتخاب کرد چون او سرمایه ملی است و می تواند دروازه بان ملی باشد. درخشان به همین دلیل سوشا را انتخاب کرد. ما نیلسون را که خیلی طرفدار داشت رد کردیم و به همین دلیل فشار زیادی به کادر فنی آمد. اما درخشان پای حرفش ایستاد و سوشا را نگه داشت.»

باقری در مورد اینکه چرا درخشان برای بازگشت سوشا شرط گذاشته گفت: «سوشا وقتی عصبانی می شود هم چیز می گوید. آن روز هم بعد از اینکه حرف هایش را زد، خودش گفت که می رود و به پرسپولیس برنمی گردد. با عصبانیت حرف هایی زد و بعد گفت که برنمی گردم. اگر هم درخشان حرفی زده و شرطی گذاشته به خاطر همین است.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.