سرمربی تیم ذوب آهن با انتقاد از داوری دیدار تیمش برابر گسترش فولاد می‌گوید داوران باید در هفته‌های پایانی بیشتر دقت کنند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اصفهان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر تیم گسترش فولاد تبریز گفت: ما امروز برای گرفتن سه امتیاز آمده بودیم. خیلی تلاش کردیم و موقعیت‌های خیلی خوبی را نیز در این بازی داشتیم. حریف ما در این بازی به نوعی ۱۰ نفره دفاع می‌کرد و با دفاع لایه لایه فضای زیادی به تیم ما نمی‌داد. آن‌ها برای کسب یک امتیاز به اصفهان آمده بودند و به نظر می‌رسد به هدفشان نیز رسیدند.

وی ادامه داد: من از بازیکنانم ناراحت نیستم. به نظر می‌رسد آن‌ها برای پیروزی در این بازی تمام تلاششان را کردند ولی در پایان بازی این تیم ذوب آهن بود که دو امتیاز حساس را در این مقطع زمانی از دست داد.

یحیی گل محمدی با اشاره به بازبینی یکی از صحنه‌های مشکوک بازی در رختکن تیم گفت: فیلم بازی را دیدم. به نظر می‌رسد که آقای فغانی داور این بازی یک پنالتی را برای ما ندید و به اشتباه خطای انجام شده را پشت محوطه جریمه اعلام کرد. متاسفانه این اولین بار نیست که پنالتی‌های ذوب آهن اعلام نمی‌شود. به نوعی می‌توان گفت این سومین پتالتی گرفته نشده برای تیم ذوب آهن در اصفهان و در این فصل بود. ما از داوران می‌خواهیم که در این هفته‌های پایانی دقت بیشتری کنند زیرا بازی‌های پایان فصل بسیار حساس است. گفته‌های من به این مفهوم نیست که داوری این بازی خوب نبود. می‌توان گفت که در مجموع سوت‌های آقای فغانی خوب بود و فقط در آن صحنه اشتباه کرد.

وی در ادامه افزود: به مسئولان باشگاه گفتم که اعتراض ما را به صورت مکتوب به فدراسیون اعلام کنند. ما همیشه به داوری احترام گذاشته و می گذاریم ولی از تصمیمات اشتباه داوری نیز لطمات زیادی دیده‌ایم. شاید اشتباه‌های داوران در این فصل به خاطر جوان گرایی بود که در این فصل در میان داوران انجام شد اما باید فضا را به گونه‌ای آماده کنیم که داوران جوان با اعتماد نفس بیشتری سود ببرند.

گل‌محمدی افزود: از آقای فغانی گله‌ای ندارم ولی در این هفته‌های پایانی اعلام یک پنالتی می تواند سرنوشت یک تیم را عوض کند. ذوب آهن می‌خواهد به روند مثبت خود در فصل ادامه دهد ولی تعطیلات متعدد در این فصل باعث می‌شود که تیم‌ها پس از تعطیلات در صعود خود دچار مشکل شوند. متاسفانه این چندمین بار است که تعطیلی لیگ در این فصل اتفاق می افتد و به نوعی این اتفاقات باعث کاهش کیفیت لیگ می‌شود. باید گفت که کیفیت لیگ را به خاطر این برنامه‌ریزی‌ها از دست داده‌ایم. با برگزاری یک لیگ منظم است که مربیان می‌توانند به جوانان فرصت داده و با جوانگرایی به آینده فوتبال کمک کنند.

سرمربی تیم ذوب آهن در پایان در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران در مورد تعویض‌های خود در این بازی و آوردن بازیکنان جوان به جای بازیکنان با تجربه گفت:‌ باید حق بدهید که در بحث های فنی بهترین تصمیم گیرنده مربیان هستند. این مربی تیم است که بازیکنان را می بیند، شرایط آنان را درک می‌کند و به نوعی با آن‌ها زندگی می‌کند. کسی بهتر از من سرمربی نمی‌تواند در این مورد نظر بدهد. تعویض‌های ذوب آهن در این بازی هجومی بود تا با این تعریف های هجومی بتوان روی حریف فشار آورد. حتی در یکی از تعویض ها نیز ما ریسک کرده و یک مهاجم را نیز اضافه کردیم . برخی اوقات جوانی از تجربه بهتر است و به نوعی بهتر جواب می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.