کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به شکست این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: این تیم در بازی با فولاد به تعویض بد امیر قلعه‌نویی باخت.
صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا در مورد اینکه برخی معتقدند شانس قهرمانی استقلال کم شده است، اظهار داشت: هنوز شش بازی و ۱۸ امتیاز دست نخورده باقی مانده است. این را قبول دارم که شانس قهرمانی استقلال تا حدودی کم شده ولی اینطور نیست که این تیم دیگر شانسی نداشته باشد. در شش بازی آینده می‌توان همه چیز را جبران کرد ولی به شرطی که استقلال از لحاظ فنی و روحی به روزهای خوبش بازگردد.

وی در مورد شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان تأکید کرد: استقلال بازی را خوب شروع کرد و فولاد را به خوبی در زمین خودش تحت فشار قرار داد. استقلال می‌خواست با نفرات کمتری حمله کند و این استراتژی در زمین حریف درست بود. استقلال به گل رسید و تا دقیقه ۷۰ هم خوب بازی کرد ولی فکر می‌کنم تعویض یعقوب کریمی اشتباه بود و استقلال از این موضوع ضربه خورد.

ورمزیار خاطرنشان کرد: استقلال خیلی خوب بازی تحت فشار را انجام می‌داد و این موضوع در سمت چپ و راست دیده می‌شد. تعویض کریمی اما شرایط را عوض کرد و سمت چپ استقلال فلج شد. به نظر من استقلال به تعویض بد قلعه‌نویی باخت و فولاد به خوبی از ضعف سمت چپ استقلال استفاده کرد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین در مورد بحث‌هایی که در مورد تغییر سرمربی این تیم برای فصل آینده مطرح می‌شود، گفت: صحبت کردن در مورد سرمربی فصل بعد استقلال زود است. قلعه‌نویی در این تیم افتخار کسب کرده و باید به این مربی هم احترام گذاشته شود. البته باید بگویم که این مربی در استقلال تمرکز سال‌های قبل را ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.