کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که فولاد در این چند هفته نتیجه نگرفته، اما بازی سختی داریم و به دنبال سه امتیاز هستیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یعقوب کریمی قبل از شروع تمرین امروز تیم استقلال در خصوص آخرین شرایط این تیم اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی هم داشتیم. ملی‌پوشان ما از فردا به ما اضافه می‌شوند و امیدوار به قهرمانی هستیم.

وی افزود: فولاد تیم خوبی است که از مربی خوبی بهره می‌برد و او در ملوان هم خوب نتیجه گرفته بود. می‌بینید که اسکوچیچ با اینکه فولاد چند سرباز داشته، نتایج خوبی گرفته، هر چند که آنها چند هفته‌ای است که نتایج خوبی نگرفته‌اند، اما انشاءالله سه امتیاز بازی را خواهیم گرفت.

کریمی در خصوص حضور هواداران در شهر اهواز به سود استقلال گفت: خوشبختانه ما در آنجا هوادار زیاد داریم و امیدوار هستیم بتوانیم از وجود آنها در بازی روز جمعه استفاده کنیم.

به گزارش فارس، کریمی به دلیل مصدومیتی که داشت، تیم ملی را در بازی مقابل شیلی و سوئد همراهی نکرد.

وی در این باره گفت: من در بازی با نفت تهران دچار آسیب‌دیدگی شدم و بعد از آن فیزیوتراپی کردم. وقتی به تمرینات استقلال برگشتم، باز هم پایم درد گرفت و فعلاً که درد ندارم و انشاالله تا بازی روز جمعه هم مشکلی نداشته باشم.

مدافع استقلال در پایان صحبت‌‌هایش در خصوص رفتن کی‌روش گفت: نظر خاصی در این مورد ندارم. تا زمانی هم که من با او در تیم ملی کار کرده‌ام، خیلی چیزها یاد گرفته‌ام، چون کی‌روش مربی منچستر بوده و هر بازیکنی دوست دارد با او کار کند. امیدوارم در نهایت هر چه به صلاح فوتبال ما باشد اتفاق بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.