سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حالی که روند خوبی پیدا کرده بودیم، برنامه بازی‌ها ما را دچار مشکل کرد. در حالی تلاش می‌کنیم بار دیگر روند خوب خودمان را بدست بیاوریم که همچنان با نتایج آن برنامه‌ها دست به گریبان هستیم.
به گزارش ایسنا، محمود خوردبین در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: امیدوارم سال جدید، سال خوبی برای همه بویژه هواداران پرسپولیس باشد. مشکلات زیادی داریم اما بچه‌ها مصمم هستند و تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا هواداران را در سال جدید خوشحال کنند. البته ما امیدوار بودیم سال ۹۳ را به شکل متفاوتی تمام کنیم تا مقدمه‌ای خوب برای شروع سال جدید باشد. تیم ما روند خوبی پیدا کرده بود اما برنامه بازی‌ها، ما را دچار مشکل کرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه در لیگ برتر به نتایج دلخواه نرسیدیم، رقابت‌های آسیایی را خوب شروع کردیم. برنامه‌ریزی‌ها و تمرینات نتیجه داد و عملکرد پرسپولیس همه را غافلگیر کرد. هر چند خود ما انتظارش را داشتیم چون قبل از رقابت‌های آسیایی، در بازی‌های لیگ به قدری سرتر از حریفان بودیم که شایسته پیروزی باشیم. در نهایت روند خوبی هم پیدا کردیم اما برنامه‌ای که برای بازی‌ها وجود داشت، برنامه ما را مختل کرد.

سرپرست سرخپوشان خاطرنشان کرد: همانطور که نگران بودیم و هشدار دادیم، نتیجه فشردگی برنامه‌ها در عربستان نمایان شد. با قاطعیت می‌گویم هر چند در عربستان بازی می‌کردیم اما النصر حریفی نبود که نتوانیم حتی در آنجا به پیروزی برسیم. به اعتقاد من، لخویا و بنیادکار به مراتب تیم‌های بهتر و منسجم‌تری از النصر بودند ولی ما فقط با فشردگی بازی‌ها روبرو نبودیم که در بسیاری از نقاط دنیا اتفاق می‌افتد، مشکل مضاعف ما انجام تمام بازی‌های آن مقطع در خانه حریفان بود. پروازهای مکرر و طولانی هم انرژی بچه‌ها و هم زمان تیم را گرفت. در بازی با نفت مسجد سلیمان هم گابریل را از دست دادیم که نقش کلیدی در بازی‌های تیم پیدا کرده بود. به طور قطع اگر خستگی بچه‌ها نبود و گابریل بود، النصر را در کشور و شهر خودش می‌بردیم و الان یک جورهایی کار تمام شده بود.

خوردبین درباره بازی برگشت با النصر و شرایط حال حاضر تیم تصریح کرد: قبل از بازی با النصر به مصاف با راه آهن فکر می‌کنیم. این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و نمی‌توانیم روی شرایط تیم راه آهن در جدول لیگ حساب کنیم. تیم‌ها هر قدر مشکل داشته باشند، برابر پرسپولیس که قرار می‌گیرند، انگیزه و وضعیت متفاوتی پیدا می‌کنند. بعد از بازی با راه‌آهن و به امید خدا پیروزی در این بازی، به دیداری که با النصر داریم می‌رسیم. گابریل به این بازی نمی‌رسد، بنگر و نوری را هم نداریم. در واقع نفراتی از قلب دفاع، هافبک دفاعی و هافبک بازی‌ساز را از دست داده‌ایم. این شرایط برای هیچ تیمی اتفاقی کوچک به حساب نمی‌آید اما کاری نمی‌شود کرد، باید با این شرایط وفق پیدا کنیم. الان زمان آن است که نفرات جایگزین شایستگی‌های خود را نشان بدهند. این بهترین فرصت برای آنها خواهد بود که شاید دیگر تکرار نشود و امیدواریم از آن به خوبی استفاده کنند.

وی در پایان بیان کرد: ما هنوز صدرنشین گروه هستیم، باید در این مرحله این وضعیت را حفظ کنیم چون با یک دوره بازی فشرده دیگر روبرو هستیم که کار را سخت می‌کند و باید برای مواجه با آن آماده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.