کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بال پیشین سرخپوشان مرسی‌ساید شایعه قرار داشتن نامش در لیست مسافران هواپیمای ایرباس سقوط کرده در کوه‌های آلپ فرانسه را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از سقوط هواپیمای ایرباس A۳۲۰ خطوط هوایی ژرمن‌وینگز در کوه‌های آلپ فرانسه، رسانه‌های ارمنستانی گزارش دادند پاتریک برگر، بازیکن پیشین تیم فوتبال لیورپول هم مسافر این هواپیما بوده ولی در آخرین لحظات از پرواز منصرف شده است.

پاتریک برگ، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال جمهوری چک که یک‌شنبه شب گذشته پیروزی ۲ بر یک بارسلونا برابر رئال‌مادرید را از ورزشگاه نوکمپ تماشا کرد در صفحه شخصی «توئیتر» خود نوشت: شایعاتی که در خصوص تغییر پرواز من مطرح شده همگی دروغ است و صحت ندارد! من دوشنبه طبق برنامه‌ قبلی‌ام از بارسلونا به مقصد پراگ پرواز کردم.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده قرار بود پاتریک برگ در دیدار دوستانه‌ای که به افتخار چورن اوگانسجان، اسطوره فوتبال ارمنستان ترتیب داده شده بود، حضور پیدا کند. برگ ۴۱ ساله بین سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۳ در لیورپول عضویت داشته و در حدود ۲۰۰ بازی برای سرخپوشان مرسی‌ساید به میدان رفت و ۳۵ گل هم برای این تیم انگلیسی به ثمر رساند.

پرواز شماره ۹۵۲۵ خطوط هوایی ژرمن وینگز روز سه‌شنبه در حالی که به مقصد دوسلدورف آلمان پرواز می‌کرد در کوه‌های آلپ سقوط کرد و ۱۵۰ نفر از جمله ۱۴۴ مسافر و ۶ خدمه‌اش جان خود را از دست دادند. در حدود نیمی از جان‌باختگان این سانحه هوایی ملیتی آلمانی داشتند و در این بین ۲ خبرنگار ایرانی هم به نام‌های میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی از خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز در بین قربانیان این حادثه دلخراش بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.