دیدار حریف های تیم فوتبال امید ایران با برتری دو بر صفر فلسطین مقابل افغانستان به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ایسنا، رقابت های گروه c انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو درحالی امروز پیگیری شد که چهار تیم به مصاف یکدیگر رفتند و تیم عربستان سعودی در روز اول این رقابت ها استراحت کرد.

تیم فوتبال امید ایران موفق شد با پیروزی پرگل پنج بر صفر تیم فوتبال نپال را شکست دهد. این دیدار از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی انجام شد. گل های ایران را در این دیدار ارسلان مطهری در دقیقه ۱۴، بهنام برزای در دقیقه ۲۷، سردار آزمون در دقیقه ۵۴، علی کریمی در دقیقه ۶۷ و شاهین ثاقبی در دقیقه ۸۷ به ثمر رساندند.

تیم های فوتبال امید فلسطین و افغانستان نیز که دو تیم دیگر این گروه بودند از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این بازی نیز با پیروزی دو بر صفر فلسطینی ها پایان یافت.

ابوردا در دقیقه ۷ گل اول و شیخ قاسم در دقیقه ۷۵ دوگل این بازی را به ثمر رساندند.

به این ترتیب پس از پایان رقابت های روز اول این گروه، تیم فوتبال امید ایران با سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فلسطین در رده اول، تیم فوتبال امید فلسطین در رده دوم و تیم های عربستان سعودی، افغانستان و نپال در رده های بعدی قرار دارند.

به گزارش ایسنا روز دوم رقابت های گروه c پس فردا با انجام دو دیدار دیگر بین تیم های فوتبال امید فلسطین با عربستان سعودی و افغانستان با نپال دنبال خواهد شد و تیم ایران در این روز استراحت خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.