سرمربی هلندی شیاطین سرخ پیروزی شاگردان خود را در خانه رقیب دیرینه‌شان یک پیروزی قاطع و بی‌حرف و حدیث می‌داند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال در واکنش به پیروزی ۲ بر یک تیمش در خانه لیورپول که فاصله ۲ تیم را در رده‌های چهارم و پنجم جدول به ۵ امتیاز افزایش داد گفت که مردان او رقیب دیرینه‌شان را با تمام سلاح‌هایی که در اختیار داشت شکست داده‌اند.

آخرین باری که لیورپول در فصل جاری لیگ برتر باخته بود (با نتیجه ۳ بر صفر) برابر منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد بود و این اتفاق بار دیگر در شبی که لیورپول یک نیمه ۱۰ نفره بازی کرد و وین رونی یک پنالتی شیاطین سرخ را به هدر داد تکرار شد.

لوئیز فن‌خال درباره این بازی به خبرنگارن گفت: لیورپول در بازی که قبلی که در خانه ما برگزار شد سیستم بازی‌اش را تغییر داد و با تاکتیکی متفاوت کار کرد اما ما هم در آن بازی با سه مدافع بازی کردیم و بازی را بردیم. البته در آن بازی لیورپول می‌توانست گل بزند. لیورپول اولین موقعیت‌های خطرناک را داشت اما ما درنهایت بازی را ۳ بر صفر بردیم و پس از آن بازی لیورپول دوباره به همان سیستم قبلی‌اش برگشت و پس از آن دیگر هرگز شکست نخورد و از همان سیستمی استفاده کرد که ما در ۴، ۵ هفته اخیر استفاده کردیم. به همین دلیل ما باید برابر تیمی بازی می‌کردیم که قصد داشت با سیستم بازی خودمان به ما ضربه بزند.

فن‌خال ادامه داد: ما باید در قالب یک تیم بازی کنیم و این همان کاری بود که در نیمه اول انجام دادیم. ما دوباره لیورپول را با تمام سلاح‌هایش شکست دادیم و فشار زیادی برای تصاحب توپ آوردیم. حالا فاصله ۲ تیم ۵ امتیاز است و فاصله‌مان با تاتنهام هم ۶ امتیاز شده است. به همین دلیل می‌گویم که اکنون یکی از مهمترین مقاطع دوران مربیگری من است.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ معتقد بود تیمش آن قدر به بازی سوار بوده است که به یاد نمی‌آورد داوید دخه‌آ دروازه‌بان تیمش به طور جدی به دردسر افتاده باشد.

او عنوان کرد: نیمه اول بسیار خوب بود چون ما از قبل می‌دانستیم که لیورپول باید ما را تحت فشار قرار دهد و این کار را هم انجام داد اما ما در نیمه اول تمام تاکتیک‌های لیورپول را خنثی کردیم. در نیمه اول ما یک گل فوق‌العاده زدیم و موقعیتی به حریف ندادیم. بین ۲ نیمه در رختکن به بازیکنانم بابت عملکردشان تبریک گفتم. در نیمه دوم داستان بازی کلاً تغییر کرد چون ۱۰ نفره شدن تعادل بازی را بر هم زد و ما دیگر مانند یک تیم بازی نمی‌کردیم. در نیمه دوم اگرچه عملکرد عالی نبود اما موقعیت‌های زیادی هم به حریف ندادیم چون من به یاد ندارم که داوید دخه‌آ واکنش فوق‌العاده‌ای انجام داده باشد. دخه‌آ در این فصل بارها ما را نجات داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.