سرمربی آرسنال می‌گوید تیمش شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد و باید تنها به کسب رتبه دومی فکر کند.
به گزارش ایسنا، آرسنال چند ماهی است که در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده است و باعث شده این تیم با منچسترسیتی تیم دوم جدول تنها یک امتیاز فاصله داشته باشد و مدعی قهرمانی شود ولی ونگر فرانسوی معتقد است آرسنال مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیست.

آرسن ونگر درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: در حال حاضر چلسی منطقه امن خوبی برای خودش در صدر جدول ساخته است، آن ها به قدری اندوخته اند که آرام و ساکت باشند. ما منچستر سیتی را در برابر خود داریم اما اگر به رده های پایین تر از ما هم نگاهی بیاندازید می بینید که به همان اندازه فشردگی وجود دارد، پس مهم ترین مسئله این است که به بردن بازی هایمان ادامه دهیم، البته چلسی در منطقه امن قرار دارد. ما به تلاش خود ادامه می دهیم، بازی بعد را می بریم و بعد هم بازی بعد از آن را و این کاری است که از دست ما ساخته است.

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال با اطمینان از باقی ماندن سانتی کازورلا ستاره ۳۰ ساله توپچی‌ها در این تیم، به تکذیب شایعات این روزهای فوتبال اسپانیا مبنی بر پیوستن این بازیکن به باشگاه اتلتیکو مادرید پرداخت و گفت: شاو هنوز دو سال دیگر با ما قرارداد دارد. ما سیاست ویژه خود را در نقل و انتقالات داریم و گمان نمی‌کنم نکته‌ای برای نگرانی ما و هواداران وجود داشته باشد. پیشنهاد باشگاه‌های دیگر برای وی تنها در حد یک پیشنهاد است و ما هرگز آن‌ها را قبول نخواهیم کرد. سانتی از وقتی بدین‌جا آمده، بازیکن تأثیرگذاری برای ما بوده و در چند هفته اخیر نیز با تغییر پستش و حضور بیشتر در میانه زمین، عملکرد به مراتب بهتری نیز نسبت به گذشته داشته است.

آرسنال معمولاً در سال‌های اخیر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است. فرقی نمی‌کند تیمی بزرگ برابر آرسنال قرار گیرد یا تیمی مثل موناکو. در هر صورت توپچی‌های لندن به حذف شدن در مرحله یک هشتم نهایی عادت کرده‌اند. وقتی خبرنگاری از آرسن ونگر دلیل حذف آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در سال‌های گذشته پرسید، با عصبانیت ونگر مواجه شد.

سرمربی توپچی‌های لندن درباره این موضوع گفت: منطقی نیست که این سال‌ها را با هم مقایسه کنید. فصل پیش و قبل از آن به بارسلونا و بایرن‌مونیخ خوردیم و حذف شدیم. این بار به موناکو خوردیم و حذف شدیم. از این حذف خیلی ناراحت و ناامید هستیم ولی با آن کنار می‌آییم. حالا فقط به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فکر می‌کنم.

ونگر در پایان به تمجید از مهاجم گلزن تیمش، اولیویه ژیرو پرداخت و گفت: او بسیار خوب بازی کرد، او می جنگد و توپ را در زمین حریف حفظ می کند. او مثل همه مهاجمین دیگر است؛ می خواهد گل بزند و اعتماد به نفس هم با همین گلزنی ها خواهد آمد و این یک چرخه دائمی است، او یک جنگجوست و از نظر تکنیکی هم بسیار پیشرفت کرده است و دوست دارم همین روند خود را ادامه دهد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.