سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال اعتراف کرد که شاگردانش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس نخواهند توانست جای همشهری آبی‌پوش خود در صدر جدول را بگیرند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر که شاگردانش شنبه شب در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس موفق شدند میزبان خود، نیوکاسل را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند، اعتراف کرد شانسی برای قهرمانی تیمش در این فصل متصور نیست.

پیروزی خارج از خانه توپچی‌ها فاصله آنها را با صدر جدول، جایی که چلسی با ۲ بازی کمتر آن را در اختیار دارد، به ۴ امتیاز کاهش داده اما ونگر می‌گوید تیمش این فصل شانسی برای رسیدن به شاگردان ژوزه مورینیو که امروز (یک‌شنبه) میهمان هال‌سیتی هستند، ندارد.

ونگر به خبرنگاران گفت: چلسی حاشیه بیش از اندازه امنی در صدر جدول دارد و من احساس می‌کنم که باید به این موضوع واقع‌بینانه نگاه کرد. ما منچسترسیتی را بالاتر از خود می‌بینیم اما اگر پشت سرمان را هم نگاه کنید، می‌بیند که چه رقابت‌ فشرده‌ای در جریان است پس مهم این است که بازی‌های بعدی خود را ببریم اما رسیدن به چلسی که فاصله زیادی دارد سخت است. تلاش خود را برای بردن بازی بعدی و بعدی انجام می‌دهیم و این همان کاری است که باید انجام دهیم.

ونگر درباره بازی تیمش و نیوکاسل هم اعتراف کرد که میزبان فشار زیادی به شاگردان او وارد آورده است چرا که آنها دچار خستگی شده بودند.

سرمربی فرانسوی توپچی‌‌ها ادامه داد: ۴۰ دقیقه پایانی بازی سخت بود چون پاهای‌مان دیگر رمق نداشت. نیوکاسل در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را ارائه کرد اما ما هم در فاز هجومی نمایشی فوق‌العاده داشتیم طوری که من به آن افتخار می‌کنم. ما در ۲ هفته ۴ بازی خانگی و ۳ بازی خارج از خانه برابر منچستریونایتد، موناکو و نیوکاسل انجام داده‌ایم و همگی را برده‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.