مدیر رسانه‌ای باشگاه یوونتوس معتقد است آخرین تیم دوران بازیگری او همانقدر برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شانس دارد که حریف فرانسوی‌اش.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود ساده‌ به نظر رسیدن کار تیم فوتبال یوونتوس برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در قیاس با قرعه سایر تیم‌‌های حاضر در این مرحله، پاول ندود تأکید کرد که شانس صعود بانوی پیر به اندازه موناکوست.

ندود درباره رویارویی تیمش با نایب قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه فرانسه که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال را از گردونه رقابت‌‌ها حذف کرد، به یورو اسپورت گفت: پاسخ به این سؤال که آیا این همان قرعه‌ای است که ما می‌خواستیم یا نه سخت است و این را بعداً به شما خواهم گفت. ما این شانس را داریم که به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم و این مهمترین چیز است. باید روی کارمان تمرکز داشته باشیم و ثابت کنیم که در رقابت‌های اروپایی هم تیم قدرتمندی هستیم.

ندود افزود: من هر دو بازی موناکو را برابر آرسنال در مرحله قبل دیده‌ام و به جرأت می‌گویم که حضور این تیم در مرحله یک چهارم نهایی اتفاقی نیست. موناکو در خارج از خانه‌اش خطرناک‌تر از خانه بازی می‌کند پس ما باید حواس‌مان را جمع کنیم. کار آسانی نداریم. از اینکه در مرحله یک چهارم نهایی هستیم خوشحالیم و باید تمام تلاش‌مان را برای صعود انجام دهیم اما شانس‌مان برای صعود ۵۰-۵۰ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.