سرمربی پرتغالی تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه به خاطر درگیری لفظی شدیدی که به همتای ایتالیایی خود در تیم تورینو داشت، ابراز پشیمانی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان دیدار شب گذشته تیم‌های تورینو و زنیت سن‌پترزبورگ روسیه که با پیروزی یک بر صفر نماینده ایتالیا همراه بود اما حکم به صعود نماینده روسیه به خاطر پیروزی ۲ بر صفرش در بازی رفت داد، پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی آندره ویلاس بواس، سرمربی زنیت با وجود قطعی شدن صعود تیمش با نیمکت‌نشینان تورینو و اعضای کادر فنی این تیم وارد درگیری لفظی شد.

او که به لطف دوران کاری‌اش در اینتر به عنوان دستیار ژوزه مورینیو (۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰) کاملاً به زبان ایتالیایی مسلط است، درباره اتفاقی که افتاد به شبکه اسپورت مدیاست گفت: من کاملاً اشتباه کردم و بابت رفتارم عذرخواهی می‌کنم. یک لحظه کنترلم را از دست دادم. من از خودبی‌خود شدم، چون از دست مربی تورینو بسیار عصبانی بودم اما می‌دانم رفتاری که داشتم رفتاری در شأن یک مربی نیست و از این بابت متأسفم.

سرمربی پیشین تیم‌های چلسی و تاتنهام با ابراز نارضایتی از رویکرد بازیکنانش در جدال با تورینو اظهار داشت: مسئله این نبود که ما خیلی عقب کشیده بودیم بلکه ما در هنگام حمله مرتکب اشتباهاتی شدیم و از اکثر فضاهایی که داشتیم استفاده نکردیم. ما آن بازی را که می‌خواستیم ارائه نکردیم. بازی در این رقابت‌ها شخصیت می‌طلبد. پرس تورینو در روسیه به مراتب کارآمدتر بود و ما مجبور شدیم از دروازه کارمان را با توپ‌های بلند شروع کنیم.

شاگردان ویلاس‌بواس عصر امروز (جمعه) حریف بعدی خود را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهند شناخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.