کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی صبای قم گفت: بازیکنان ما بدون دریافت پول به تعطیلات می‌روند و مجبورند برای فراهم کردن پول وسایل خود را بفروشند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار بعد از پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل استقلال در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: انصافا بازی زیبایی را شاهد بودیم. ما در نیمه اول به آنچه می‌خواستیم رسیدیم و به این خاطر در نیمه دوم سعی کردیم از بازیکنان جوان در ترکیب اصلی بهره ببریم.

وی ادامه داد: نتیجه این بازی خیلی مهم نبود اما با توجه به اینکه در این مسابقه ترکیب جدیدی را آزمایش کردم خوشحالم که این ارنج جواب داد و شاگردانم عملکرد خوبی داشتند. استقلال در این بازی چند بازیکن اصلی خود را نداشت. آنها تیم بسیار خوبی هستند و با قلعه‌نویی همچنان از مدعیان جدی قهرمانی خواهند بود.

 سرمربی صبا در پاسخ به این سوال که مانند بازی‌های لیگ از داور این بازی ناراضی است یا خیر گفت: به نظر می‌آید داوران در دیدار‌های دوستانه بازی‌های ما را بهتر قضاوت ‌می‌کنند. متاسفانه صبا در هفته‌های اخیر از اشتباهات داوری خیلی ضربه خورده است. 

تارتار افزود: خواهشی که من از کمیته داوران و همچنین داوران دارم این است که نگاه‌شان را به تیم ما تغییر دهند. چون صبا شانس قهرمانی و کسب سهمیه ندارد و همچنین خطر سقوط تهدیدمان نمی‌کند خیلی ما را جدی نمی‌گیرند. این در حالی است که بازیکنان ما روزی ۶ ساعت وقت می‌گذارند تا برای شرکت در تمرینات به قم بیایند. این یعنی اینکه همه ما زحمت می‌کشیم تا تیممان سربلند باشد اما متاسفانه هر هفته قربانی اشتباهات داوری می‌شویم و اگر قرار باشد این روند ادامه پیدا کند تا چند هفته دیگر از بازی‌ها در خطر سقوط قرار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش دغدغه مالی دارند، عنوان کرد: تیم ما با مشکل مالی مواجه است و تا این لحظه بازیکنان ما حق‌ و حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و قرار است با این وضع به تعطیلات برویم و وسایل خود را برای فراهم کردن پول بفروشند. من از مسئولان استان قم خواهش دارم به مشکلات مالی تیم ما رسیدگی کنند. صبا با تصمیم مسئولان استان به قم انتقال پیدا کرد و آنها باید در این شرایط سخت به مشکلات باشگاه رسیدگی کنند چرا که مدیریت باشگاه به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

تارتار در خصوص برنامه‌های تیمش در تعطیلات گفت: تمرینات ما تا ۵ فروردین ماه سال آینده تعطیل است و ان‌شالله در سال جدید با مشکلات کمتر خود را برای بازی با سپاهان و دیگر مسابقات آماده خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم قلعه‌نویی در پایان این دیدار دوستانه با خبرنگاران صحبت نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.