سنگربان منچسترسیتی تأکید کرد تا جایی که توانسته مانع گلزنی ستاره‌های هجومی بارسلونا شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بازی شب گذشته (چهارشنبه) بارسلونا و منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که با پیروزی یک بر صفر کاتالان‌ها و صعود آنها به مرحله بعد همراه بود، جو هارت دروازه‌بان نماینده انگلیس چندین بار میزبان اسپانیایی را از رسیدن به گل محروم کرد و به سبب واکنش‌های فوق‌العاده‌اش مورد تمجید قرار گرفت.

هارت در خصوص این بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: شب پرمشغله‌ای بود. من سعی کردم تا جایی که می‌توانم موقعیت‌های بارسلونا را مهار کنم چون کاملاً می‌دانم که آنها فکر می‌کنند همیشه باید پاسکاری کنند. شاید به همین دلیل بود که در صحنه به ثمر رسیدن گل سعی کردم برای مهار توپ به سمت آن حمله کنم.

وی افزود: وظیفه من به عنوان دروازه‌بان این است که سعی کنم مهاجمان حریف را دستپاچه کنم اما فکر می‌کنم ایوان راکیتیچ کارش را خوب انجام داد. بارسلونا بازیکنان طراز اولی دارد. گاهی اوقات انجام آن کاری که می‌خواهید بسیار سخت می‌شود و در این بازی شانس هم کمی با من یار بود. تمام تلاش خود را کردیم تا در رقابت‌ها بمانیم اما به اندازه کافی خوش‌شانس نبودیم.

با حذف آخرین نماینده انگلیس از لیگ قهرمانان اروپا، حالا یاران هارت باید روی ادامه رقابت‌شان در لیگ برتر تمرکز داشته باشند، جایی که با چلسی صدرنشین شش امتیاز فاصله دارند.

هارت در این خصوص گفت: باید به کارمان ادامه دهیم و حالا نوبت بازی برابر وست‌برومویچ است تا در آن از هوادارانی که برای حمایت از ما به بارسلونا آمدند تشکر کنیم. واقعاً قدردان آنها هستیم و می‌دانیم که برای این بازی باید آماده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.