سرمربی بارسلونا با ابراز رضایت از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تأکید کرد دروازه‌بان من سیتی اجازه نداد کاتالان‌ها برد خانگی قاطعانه‌تری کسب کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه پس از پیروزی یک بر صفر بارسلونا مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه نیوکمپ که سبب شد این تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر یک حریف انگلیسی خود را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود، به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم این یک بازی خاص بود که در آن نکات فراوانی برای ما و هواداران وجود داشت. به هدف‌مان رسیدیم و برای کسب نتیجه ریسک نکردیم اگر چه برای زدن گل‌های بیشتری بی‌نهایت موقعیت داشتیم.

وی که بسیاری از موقعیت‌های گلزنی تیمش به خاطر درخشش جو هارت به ثمر ننشست، با اشاره به پنالتی که سرخیو آگرو دراواسط نیمه دوم بازی به هدر داد، افزود: پیش از آنکه منچسترسیتی پنالتی را به دست آورد فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما عملکرد جو هارت درون دروازه من‌سیتی تماشایی بود. با این حال شب فوق‌العاده‌ای برای ما ساخته شد و حالا باید منتظر قرعه‌کشی (روز جمعه) بمانیم.

انریکه در تمجید از لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیمش که بازی درخشانی ارائه کرد و با ارسال پاس تنها گل بازی به ایوان راکیتیچ به عنوان برترین بازیکن میدان هم انتخاب شد، عنوان کرد: لیونل مسی را همه ما می‌شناسیم و می‌دانیم چه کارهایی از دستش ساخته است. به نظر من او بخشی از تاریخ فوتبال است و دارایی باارزش برای بارسلونا.

سرمربی آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا گفت: از بازیکنانم خواسته بودم که آرامش‌ خود را حفظ کنند اما زمانی که فرصت گلزنی داشتند از آن بهره ببرند بدون آنکه به خود شک و تردیدی راه دهند. ما می‌خواستیم برای مدت زمان بیشتری نسبت به حریف حفظ توپ کنیم اما زمانی که حریف اجازه این کار را به شما نمی‌دهد، ترجیح می‌دهم که به سمت دروازه حرکت و برای گلزنی ریسک کنیم. من هر هفته حاضرم چنین ریسک‌هایی را انجام دهم.

انریکه تصریح کرد: من به عنوان یک مربی از این بازی لذت نبردم چون یک مربی همیشه باید به گره‌های کار و گشودن آنها فکر کند. من زمانی که بازی‌ها تمام می‌شود از آنها لذت می‌برم زمانی که آنها را تحلیل می‌کنم.

سرمربی پیشین سلتاویگو با اشاره به حضور پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ در ورزشگاه نیوکمپ برای تماشای بازی تیم پیشین خود تأکید کرد: با گواردیولا صحبتی نداشتم اما دیدم که او در ورزشگاه حضور دارد. نمی‌دانم آیا فرصتی برای صحبت کردن با او پیدا خواهم کرد یا نه اما مطمئناً برای یکدیگر پیام خواهیم فرستاد. باید دید که قرعه کشی ما را برابر هم قرار می‌دهد یا خیر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.