کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن ملی‎پوش تیم فوتبال نفت تهران تأکید کرد تیمش برای برد برابر الشباب به میدان می‎رود.
وحید امیری در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، با اشاره به بازی سوم تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی سختی برابر الشباب عربستان داریم و چون در دو بازی گذشته نتایج خوبی کسب نکرده‎ایم چاره‎ای جز کسب سه امتیاز نداریم.

وی ادامه داد: برای اینکه شانس صعود داشته باشیم و چون دو بازی دور برگشت نیز باید در خانه حریفان به میدان برویم، محکوم به برد هستیم .

امیری با بیان اینکه بعد از برتری برابر استقلال و صدرنشینی در لیگ برتر با روحیه‎ی خوبی به مصاف الشباب می‎رویم، بیان کرد: امیدواریم تماشاگران مثل بازی‎های گذشته ما را تنها نگذارند تا با خاطره خوش سال را به پایان ببریم و عیدی خوبی به ملت ایران بدهیم.

این بازیکن لرستانی درباره دعوتش به تیم ملی نیز گفت: انتظار دعوت دوباره به تیم ملی را داشتم و تمام تلاشم را می‎کنم که نظر کادرفنی را جلب کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.