تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش گارد رأس جوان خود موفق به شکست اورلاندو مجیک در سالن «آموِی سنتر» شهر اورلاندو شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیدارهای صبح امروز (دوشنبه) لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش گارد رأس جوان خود موفق به شکست اورلاندو مجیک در سالن «آموِی سنتر» شهر اورلاندو شد. او در این بازی ۳۳ امتیاز کسب کرد. جی آر اسمیت و لبران جیمز هم به ترتیب ۲۵ و ۲۱ امتیاز برای کلیولند به دست آوردند.

جیمز، فوق ستاره تیم «کاوز» در بازی تیمش مقابل اورلاندو،‌ ۸ ریباند و ۱۳ پاس گل هم داشت تا برای هجدهمین بار در فصل جاری، دابل دابل کرده باشد. او همچینین در هر ۶۲۸ بازی گذشته تیمش بیش از ۱۰ امتیاز برای کلیولند به دست آورده است.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است:

نیویورک ۸۹ – فینیکس ۱۰۲آتلانتا ۹۱ – لیکرز ۸۶پورتلند ۱۱۳ – تورونتو ۹۷مینه‌سوتا ۹۷ – سان آنتویو ۱۲۳کلیولند ۱۲۳ – اورلاندو ۱۰۸دنور ۱۱۸ – نیواورلینز ۱۱۱ (وقت اضافه دوم)هیوستون  ۱۰۰ – کلیپرز ۹۸شیکاگو ۱۰۰ – اوکلاهماسیتی ۱۰۹

در پایان بازی‌های امروز، آتلانتا هاوکس و کلیولند کاوالیرز در صدر کنفرانس شرق و فیلادلفیا سونی سیکسرز و نیویورک نیکس در انتهای جدول این کنفرانس هستند. تیم‌های گلدن استیت وریرز و ممفیس گریزلیز نیز در صدر کنفرانس غرب و لس آنجلس لیکرز  و مینه‌سوتا تیمبروولوز در قعر این کنفرانس قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.