۲ دیدار دیگر از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، فردا (دوشنبه) ۲ دیدار در شهرهای تهران و  اصفهان برگزار خواهد شد که نتایج آن برای هر ۴ تیم اهمیت بسیاری دارد.

سپاهان اصفهان - پدیده مشهد

نفت تهران به سرعت در حال فاصله انداختن در بالای جدول است و سپاهان برای آنکه از کورس صدرنشینی جا نماند به فکر سه امتیاز این دیدار خانگی است. سپاهان با یکی، دو هفته امتیاز از دست دادن که بدترین آن شکست مقابل ملوان بود اکنون ۷ امتیاز فاصله میان خود و صدر جدول می‌بیند و برای عقب نماندن از این قافله باید پدیده را شکست دهد.

تیم مشهدی اما شرایط مناسبی ندارد و با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد. شکست در این دیدار باز هم موقعیت پدیده را در جدول به مخاطره خواهد انداخت اما در صورتی که این تیم بتواند شگفتی‌ساز باشد و در مشهد سپاهان را شکست دهد جایگزین پرسپولیس در رده نهم خواهد شد.

پیکان - ذوب آهن

ذوب‌آهن با ۳۴ امتیاز نه امید چندانی برای رسیدن به مدعیان دارد و نه خطر سقوط را احساس می‌کند، یحیی گل محمدی تیمش را به شرایط خوبی در جدول لیگ رسانده و از هم اکنون ذوب آهنی‌ها به فصل آینده فکر می‌کنند. در واقع اولویت سبزپوشان اصفهانی بیشتر قهرمانی در جام حذفی و آسیایی شدن از آن مسیر است تا لیگ برتر.

در مقابل پیکان ۲۲ امتیازی و رده سیزدهمی در این دیدار خانگی به فکر کسب ۳ امتیاز است تا از پایین جدول فاصله بگیرد و در جدول بالا برود. این دیدار برای شاگردان مرفاوی حیاتی‌تر است اما ذوب آهن نشان داده در داخل و خارج از خانه حریف سرسختی است.

به گزارش تسنیم برنامه دیدارهای باقی مانده هفته بیست و سوم لیگ برتر در سال ۹۳ و ۹۴ بدین شرح است:

دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۳

سپاهان - پدیده (ورزشگاه فولادشهر - ساعت ۱۵:۳۰)

پیکان - ذوب آهن ( ورزشگاه شهدای شهر قدس - ساعت ۱۵:۳۰)

جمعه ۱۴ فروردین ۹۴

سایپا - ملوان انزلی (ورزشگاه انقلاب کرج - ساعت ۱۷)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.