مهاجم بارسلونا و سابق لیورپول به انتقاد از رسانه های انگلیس پرداخت و آنها را به بزرگنمایی کردن متهم کرد.
به گزارش ایسنا، رسانه های انگلیسی از زمان جام جهانی که اروگوئه با انگلیس همگروه بود سوآرس را سوپه خود کردند و بارها علیه این بازیکن مطلب نوشتند. این مهاجم اروگوئه ای در بارسلونا توپ می زند و هنوز هم سوژه رسانه های انگلیسی است.

لوئیس سوآرس درباره برخورد رسانه های انگلیسی با او گفت: می‌دانم که رسانه های انگلیسی چیزی علیه من دارند یا شاید هم دلشان برایم تنگ شده است. آنها خیلی از من انتقاد می‌کنند و همیشه به دنبال چیزی هستند که توجهات را جلب کند. آنها عکسی از من منتشر کردند که انگار دمیکلیس را گاز گرفتم ولی پس از مشخص شدن دروغین بودن عکس‌ها، ناگهان همگی ناپدید شدند. آن عکس‌ها مال دوره ای بود که گفتم بیخیال من شوند. خسته کننده است ولی آنها همچنان به دنبال چیزی در من هستند. آنها واقعا من را اذیت کردند ولی من آن روزها را فراموش کردم.

مهاجم اروگوئه ای درباره محرومیتش و همچنین ورودش به نیوکمپ اظهار داشت: احساس عجیبی داشتم اما نتیجه‌اش این است که اکنون دوباره می‌توانم تمرین کنم. اکنون دوباره احساس یک فوتبالیست را دارم، چون به صورت روزمره می‌توانم در کنار هم‌تیمی‌هایم تمرین کنم. من در تمام پست‌های خط حمله بازی کرده‌ام و از آن دسته مهاجمانی نیستم که خودشان را به نقطه خاص از خط حمله محدود می‌کنند. همیشه از تماشای بازی‌های بارسلونا لذت برده‌ام. جو نیوکمپ، هرباری که توانسته‌ام در آن حضور داشته باشم، فوق‌العاده بوده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه همچنین فاش کرد: جرارد مرا قانع کرد که به آرسنال نروم. او به من گفت بمان و برای لیورپول عالی بازی کن و بایرن، مادرید یا بارسلونا به زودی به تو پیشنهاد خواهند داد زیرا تو به اندازه کافی برای بازی در همه‌جا خوب هستی.

سوآرس در ادامه گفت: در بارسلونا بسیار خوشحال هستم . من یک رویا داشتم و آن هم انجام بازی در بهترین باشگاه فوتبال جهان بود و من در حال حاضر فقط می‌خواهم به تیم خود کمک کنم . این باعث می‌شود احساس کنم مهم هستم. زمانی من خیلی مورد انتقاد قرار گرفتم اما این مساله مرا خسته نکرد.

لوئیس سوآرز فصل قبل با زدن ۳۱ گل در تیم لیورپول موفق شد به همراه کریستیانو رونالدو "کفش طلای فوتبال اروپا" را به طور مشترک تصاحب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.