هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: منصوریان همه مشخصه‌های یک مربی حرفه‌ای را دارد و به نظرم می‌تواند در خارج از ایران هم مربیگری کند.
کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد روز گذشته تیم فوتبال نفت مقابل استقلال و تثبیت صدرنشینی این تیم گفت: شرایط بازی به گونه‌ای بود که هر کسی که بازی دیروز را دیده معتقد بود که یک فوتبال زیبا انجام شد و به خصوص در نیمه دوم که ما تیم خوب زمین بودیم و در حالی که دو تیم صدرنشین به مصاف هم رفته بودند ما بودیم که ۳ امتیاز را گرفتیم و جایگاه‌مان را در صدر جدول محکم‌تر کردیم.

وی ادامه داد: البته ۷ هفته تا پایان لیگ باقی مانده و ما در هر بازی با ذهنیت بازی‌های حذفی به میدان می‌رویم تا با تمرکز در هر بازی بتوانیم به قهرمانی در پایان لیگ فکر کنیم و فکر می‌کنم با توجه به پتانسیل بالایی که داریم این موضوع شدنی باشد و الان هم می‌بینید که هم در لیگ صدرنشین هستیم و هم در فینال جام حذفی حضور داریم.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه در مجموعه این باشگاه کسی به قهرمانی در پایان لیگ فکر می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: در باشگاه همه امیدوارند که امسال بتوانیم یک جام را بگیریم اما پتانسیل تیم ما بالاست و فکر می‌کنم بتوانیم هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی را بگیریم هر چند که حضور در لیگ قهرمانان آسیا به تیم ما فشار وارد می‌کند اما ۲۵ بازیکن خوب داریم که در هر بازی با ۳-۲ تغییر وارد زمین می‌شویم تا فشار زیادی به تیم وارد نشود.

کامیابی‌نیا درباره اینکه روز گذشته روزشماری برای بازگشت علیرضان منصوریان به استقلال در ورزشگاه آزادی در دست هواداران دیده می‌شد، افزود: قطعاً خود علیرضا منصوریان بهتر می‌تواند در این باره حرف بزند اما به نظرم منصوریان مربی بسیار خوبی است که می‌تواند در خارج از ایران مربیگری کند چون هم به زبان انگلیسی به صورت کامل مسلط است، بلد است که با بازیکنان ارتباط برقرار کند و اینها همه مشخصه‌هایی است که یک مربی حرفه‌ای می‌تواند داشته باشد.

وی در خصوص دیدار این هفته نفت در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشباب عربستان گفت: قطعا برای این بازی ما لیگ را فراموش می‌کنیم و باید به شکست الشباب فکر کنیم تا بتوانیم در گروه‌مان مدعی شویم. کادر فنی الشباب را خوب آنالیز خواهد کرد و امیدوارم هواداران هم به کمک نماینده ایران در این بازی بیایند چرا که می‌خواهیم الشباب عربستان را شکست دهیم چون ۳ امتیاز این بازی از نان شب هم برای ما واجب‌تر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.