رییس فدراسیون فوتبال گفت: درخصوص آزمون و جهانبخش صحبتی با کی‌روش نشد ولی من او را قانع خواهم کرد که آن‌ها باید در تیم ملی امید بازی کنند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کفاشیان بعد از جلسه روز سه شنبه با کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران درخصوص برنامه‌های ارائه شده به سرمربی تیم ملی گفت: یک سری برنامه‌ها برای آماده سازی جام جهانی از قبل وجود داشت که به او داده شده بود. تقویمی هم که اخیرا از سوی AFC اعلام شده بود به کی روش دادیم تا مطالعه کند و در مورد آن‌ها بحث کنیم. برنامه کامل دو یا سه روز دیگر مشخص می‌شود.

وی درخصوص اینکه بازی با شیلی قطعی شده است یا نه گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما برای بررسی این بازی به ۵ یا ۶ ساعت دیگر برای گفت‌وگو نیاز داریم.

رییس فدراسیون فوتبال درخصوص اینکه آیا با کی‌روش تا جام جهانی ۲۰۱۸ ادامه می دهید یا نه اظهار کرد: ما در این مورد بحث هایی خواهیم داشت ولی در حال حاضر چیزی مشخص نیست. کی روش از ما خواسته هایی دارد که باید فراهم کنیم. خواسته های او چیزهای زیادی نیست. او زمین خوب و بازی های تدارکاتی خوب از ما می خواهد. او اظهار می کرد که حریفان ما نیمی از مراحل آمادگی خود را گذرانده اند و ما از آن‌ها عقب هستیم.

کفاشیان در رابطه با دستیار ایرانی کی روش گفت: کارلوس به ما گفت که من قبلا هم کریمی را به عنوان دستیار برگزیده بودم ولی او با ما ادامه نداد. ما هم گزینه هایمان را به او ارائه می دهیم تا او بررسی کند تا یک نفر دستیار او شود ولی هنوز هیچ اسمی به او نداده ایم. اینکه در بازی اتریش دستیار ایرانی جدیدی داشته باشد فعلا مشخص نشده است.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اختلافات بین کی روش و ترابیان اظهار کرد:‌ از آقای ترابیان می خواهیم که در این مسائل دخالت نکند. ترابیان وظایف مخصوص خود را دارد و وظایف کی روش هم مشخص است.

کفاشیان درباره اینکه آیا در مورد آزمون و جهانبخش هم در این جلسه صحبتی شد گفت: فعلا ما به این مسائل رسیدگی نکرده‌ایم، اول باید ببینیم که بازی با شیلی قطعی شده است و برنامه‌هایمان را بدهیم و بعد با کی‌روش در مورد این بازیکنان صحبت کنیم. بدون شک در جلسات بعدی او را قانع خواهم کرد که آزمون و جهانبخش باید به تیم ملی امید ملحق شوند.

کفاشیان درخصوص تشابه اسمی سرپرست جدید هیات فوتبال استان کردستان با علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: این تشابه اسمی به وجود آمده بود ولی فتح الله زاده ای که در هیات فوتبال کردستان به ریاست رسیده بود پسوند خویی نداشت، چون نام فتح الله زاده نام قشنگی است همه دوست دارند که اسم فامیلی‌شان را فتح الله زاده بگذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.