حمید درخشان گفت: در این شرایط سخت سازمان لیگ با ما همکاری نکرد و فقط در این زمینه شعار داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان پس از تمرین امروز(دوشنبه) این تیم در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت تیم ما اصلا خوب نیست و تعریفی ندارد.سازمان لیگ با ما همکاری نکرد و باید با لشگری از بازیکنان مصدوم و محروم به سراغ این بازی ها برویم و ساعت ها و کیلومتر ها در آسمان پرواز کنیم. نمی دانم چرا به بازی با النصر نگاه ملی نمی شود. پرسپولیس نماینده ایران در این رقابت هاست و تحت فشار هستیم.

او افزود: به هر ۴ نماینده ایران باید نگاه ملی داشت. وقتی تیم ملی بازی دارد همه باشگاه ها به تیم ملی کمک می کنند ولی به خواسته ما اهمیتی نمی دهند. وی درباره بازی با نفت مسجد سلیمان و مخالفت این باشگاه با تعویق این بازی گفت: این بازی مثل بقیه بازی ها ۳ امتیاز دارد که یا از دست می دهیم یا آن را می گیریم. ولی بازی با النصر یک بازی ملی است.نمی دانم چرا سازمان لیگ و فدراسیون با ما همکاری نمی کنند.اگر لازم باشد ۳ امتیاز بازی با نفت مسجد سلیمان را فدای بازی با النصر می کنیم.صعود به مرحله بعد هدف اصلی ما است.

درخشان در ادامه افزود:دیروز یک بازی سخت و سنگین در تبریز برگزار کردیم و دو روز دیگر باید به اهواز برویم و از آنجا با اتوبوس به مسجد سلیمان برویم.این شرایط خیلی سخت است.نمی دانم سازمان لیگ چه زمانی می خواهد به پرسپولیس کمک کند.اگر کمکی نمی کنند پس شعار ندهند.

او درباره اینکه پرسپولیس در جایگاه خوبی قرار ندارد و با شکست مقابل نفت مسجد سلیمان در خطر سقوط قرار می گیرد گفت:سازمان لیگ و کسانی که برای بازی ها برنامه ریزی می کنند باید جوابگو باشند.ما هر ۳ روز در شهرهای مختلف در حال برگزاری بازی هستیم.ما در بازی دیروز روی اشتباه فردی گل خوردیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و حتی می توانستیم برنده باشیم.بازیکنان ما خسته هستند. بازیکنان هر ۳ روز در حال مسافرت و بازی هستند.اینگونه چطور کیفیت خودمان را حفظ کنیم؟مربیان پرسپولیس نمی توانند معجزه کنند. ما در این شرایط هیچ کار تاکتیکی نمی‌توانیم بکنیم و فقط باید تمرینات سبک برای بازیکنان در نظر بگیریم تا حداقل آنها ریکاوری داشته باشند.

درخشان درباره وضعیت نواللهی و پیوستنش به تیم ملی امید گفت: ما نوری و اومانیا را نداریم و کمندانی و نوراللهی را هم باید به تیم ملی امید بدهیم.اگر بازیکنان امید را به تیم ملی ندهیم ما را محروم می کنند و بدون هافبک هم نمی توانیم بازی کنیم.اگر هم حرف بزنیم جریمه می شویم.شما بگویید در این باره چه تصمیمی بگیریم؟ما با تیم ملی امید همکاری کردیم و بازیکن خود را در اختیار تیم ملی گذاشتیم ولی آنها حاظر نشدند بازی ما را لغو کنند.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره میزبانی امارات در جام ملت ها ۲۰۱۹ گفت:حق امارات بود تا میزبانی را بگیرد.شما امکانات امارات را با کشور خودمان مقایسه کنید. از امکانات ورزشگاه و زمین های تمرین گرفته تا امکانات پذیرایی از ما جلوتر هستند.ما تا امکانات سخت افزاری خود را افزایش ندهیم تا ۱۰ سال آینده میزبان هیچ تورنمنتی نخواهیم شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )