مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: به خاطر اتفاقاتی که در کرمانشاه رخ داد شرمم می‌آید بگویم هم‌بازی حنطه بودم.
محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست دو بر یک سیاه‌جامگان مقابل راهیان کرمانشاه اظهار داشت: این اولین شکست ما نبود و قطعا آخرین باخت ما هم در طول تیم‌داری‌مان نخواهد بود اما واقعا از اتفاقاتی که در بازی افتاد خجالت‌زده شدم. از حضور خودم در این فوتبال خجالت کشیدم.

وی ادامه داد: ۴۰۰-۵۰۰ تماشاگر بیشتر در ورزشگاه نبودند آیا واقعا کنترل آنها خیلی سخت بود؟! این مسائل نشان می‌دهد اتفاقات از پیش هماهنگ شده بود واقعا شرمم می‌آید که بخواهم بگویم با علی حنطه سرمربی راهیان کرمانشاه هم‌بازی بودم و او هم مربی است. حداقل انتظار داشتم او به تماشاگران بگوید که چیزی نگویند و ساکت باشند.

سرمربی سیاه‌جامگان تصریح کرد: تمام فحاشی‌هایی که تماشاگران کردند لایق خود مسئولان تیم و دار و دسته‌شان است. چگونه در اروپا وقتی شعار نژادپرستانه می‌دهند داور بازی را قطع می‌کند و در پایان هم نتیجه ۳ بر صفر به سود حریف می‌شود اما در اینجا ادعای اسلامی بودن هم داریم خواهر و مادر و زن و بچه‌مان را جلوی چشممان می‌آورند. ۲۰ سال در فوتبال بوده‌ام تجربه آسیا، لیگ برتر را دارم. همه این مسائل فدای یک تار موی خانواده‌مان.

مهاجری تاکید کرد: تا در دقیقه ۷۰ تماشاگران به داور بدترین توهین‌ها را کردند اما وقتی داور برای آنها پنالتی گرفت پس از آن بهترین داور شد. بازیکنان‌مان در اتوبوس به خاطر این اتفاقات گریه می‌کردند. فوتبال واقعا ارزش چنین کارهایی را ندارد مگر قرار است به کجا برویم؟ فوقش می‌خواهیم به لیگ برتر برویم اما این گونه حرکات درست است؟!

آرمین رهبر مربی سیاه‌جامگان نیز در این زمینه گفت: این برد را به تمام مردم کرمانشاه تبریک می‌گویم اما واقعا از یکسری رفتارهایی که در ورزشگاه به وجود آمد تاسف می‌خورم. این رفتارها کاملا مشخص بود که هدایت شده است.بدترین اتفاق ممکن در استادیوم رخ داد. هنگامی که مدیرعامل ما روی نیمکت مشغول قرآن خواندن بود تماشاگران به سمت او حمله کردند. واقعا نمی‌دانم چه بگویم؟

وی افزود: آقایانی که این سناریو را برپا کردند بدانند که روسیاهی به زغال می‌ماند. ما به لیگ برتر خواهیم رفت و آنها به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند. فوتبال به این اندازه ارزش ندارد که دست به هر کاری بزنیم تا امتیاز بگیریم. من از فدراسیون درخواست دارم تا نظارت بیشتری به مسابقات لیگ دسته اول داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.