مدیرعامل باشگاه پیکان به همراه دیگر اعضای هیأت‌مدیره در تمرین امروز خودروسازان حاضر شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین عصر امروز تیم فوتبال پیکان از ساعت ۱۴.۳۰ در ورزشگاه پیکانشهر برگزار شد که در این تمرین بازیکنان تمرینات سبکی را پشت سر گذاشتند.

ابتدا بازیکنان پیکان به گرم کردن خود پرداختند و پس از آن نکاتی را در خصوص ارسال از جناحین در ضربات ایستگاهی و کرنل در دستور کار خود قرار دادند.

*به علت اینکه پرواز پیکانی‌ها عصر امروز انجام خواهد شد صمد مرفاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با فولاد حاضر نمی‌شود.

*در تمرین امروز محمد نصرتی در ابتدای تمرین به صورت اختصاصی دور زمین دوید و پس از آن در برخی تمرینات در کنار سایر بازیکنان حاضر شد.

*محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان به همراه ابراهیم ثنایی عضو هیأت‌مدیره در تمرینات امروز حاضر بودند و در پایان تمرین با برخی بازیکنان صحبت کردند.

*مهدی رحمتی به علت سه کارته بودن در دیدار فردا مقابل فولاد نمی‌تواند تیمش را همراهی کند به همین دلیل میلاد احمدیان گلر دوم این تیم از چارچوب دروازه خودروسازان محافظت خواهد کرد. رحمتی با این وجود در تمرین امروز حاضر شده بود تا برای دروازه‌بان جوان پیکان دلگرمی باشد. رحمتی همچنین با وجود محرومیت در این بازی همراه تیم به اهواز می رود.

تیم فوتبال پیکان عصر فردا از ساعت ۱۶ و ۳۰ در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.