مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: حسین فرکی باعث شد یک سال و نیم از دوران اوج دور باشم ولی به خاطر اینکه سرمربی‌ام بوده به سمتش رفتم و روی او را بوسیدم.
فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل سپاهان گفت: این برد برای ما ارزشمند بود و ثابت کردیم که پیروزی‌های گذشته ملوان شانسی و تصادفی نبود. ملوان با پیروزی‌هایی که بدست آورده، شخصیت جدیدی گرفته است. باید تشکری از سیروس محجوب مالک باشگاه داشته باشم که پیش از این دیدار درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد.

وی با اشاره به استقبال هواداران ملوان از این دیدار تصریح کرد: روز گذشته همه سکوهای ورزشگاه تختی انزلی توسط هواداران پُر شده بود و خدا را شکر می‌کنم که با برد مقابل سپاهان شرمنده آنها نشدیم. فکر می‌کنم پس از ۸ سال ملوان موفق شد که سپاهان را در انزلی شکست دهد.

حاتمی درباره تشویق هواداران ملوان، عنوان کرد: هواداران ملوان به من لطف دارند و با همان لقب خودم یعنی «زلاتان» تشویقم می‌کنند.

مهاجم ملوان در مورد رفتنش به سمت حسین فرکی سرمربی سپاهان گفت: زمانی که فرکی در فولاد خوزستان بود، در جلساتی که با من داشت، قانعم کرد که به اهواز بروم. من در ۲۰۰ دقیقه بازی برای فولاد دو گل ۳ امتیازی زدم و حتی به اردوی تیم ملی در پرتغال دعوت شدم که اردوی تیم ملی لغو شد. پس از لغو اردوی تیم ملی، فرکی بنا به دلایلی دیگر به من بازی نداد.

وی عنوان کرد: فرکی باعث شد یک سال و نیم از دوران اوج دور باشم ولی به دلیل اینکه سرمربی من بوده به سمتش رفتم و روی او را بوسیدم و حضورش در انزلی را خوشامد گفتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.