مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: سابقه نداشته که از اول فصل به ما این طوری پول بدهند ولی بعد از خصوصی سزای دیگر به ما پول ندادند.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ حنیف عمران‌زاده پس از پیروزی استقلال مقابل نفت‌مسجدسلیمان گفت: خدا شاهد است ۴۰۰ میلیون از سال گذشته طلب دارم اما طی ۷ سال حضور در استقلال سابقه نداشته که این طور اول فصل پول بدهند اما پس از  قضیه حصوصی‌سازی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که دیگر پولی به تیم تزریق نشد.

وی ادامه داد:‌ در خصوص خصوصی‌سازی تیم هم قیمتی دادند که حکایت آن فردی است که مادرش را به بازار برد که قیمتی داد که هیچ کس نخرد. ضمن اینکه اگر ۲۹۰ میلیارد پول را در بانک بگذاریم می‌دانید چه اندازه به شما سود می‌دهند.

عمران‌زاده یادآور شد: پول اسپانسر امسال را سال گذشته گرفته و خورده‌اند و برای سال آینده را هم فروخته‌اند پس بنابراین کسی که تیم را می‌خورد چه سوددهی برای او این تیم خواهد داشت.

مدافع آبی‌پوشان در خصوص دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد:‌بازی خیلی خوبی بود. نفتی‌ها از بازیکنان خوبی مخصوصا در خط حمله بهره‌مند بودند و کادر فنی خوبی هم داشتند حیف است این تیم به لیگ دسته اول سقوط کند. امیدوارم مشکلات مالی نفت حل شود. در این دیدار هم خواست خدا بود که توانستیم از موقعیت خود استفاده کنیم و پیروز میدان شویم.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد، تاکید کرد: هدف ما این است که بتوانیم امتیازات داخل خانه را کسب کنیم و در پایان بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم. من این پیروزی را به چند هواداری که در این سرما در ورزشگاه حاضر شدند تقدیم می‌کنم و دست آنها را هم می‌بوسم.

عمران‌زاده در مورد اینکه استقلال بازی سردی را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: ما در فاصله‌های کم باید به میدان برویم. جالب است ما سال گذشته بین ۴ تیم برتر اسیا قرار گرفتیم اما از ما حمایت نکردند. دم‌شان گرم که از تیم‌های آسیایی امسال حمایت کردند. ما ناراحت این موضوع نیستیم. شرایط بازی‌ها و فاصله بازی‌ها بیشتر شود نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.