سرمربی سپاهان گفت: تا به حال ندیده بودم که ملوان در خانه خود و در مقابل هوادارانش فقط به فکر دفع توپ باشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ملوان در انزلی گفت: با توجه به بازی امروز بچه‌هایم در هر دو نیمه عملکرد خوبی داشتند و کار آنها قابل تقدیر بود و با کمترین اشتباه نسبت به بازی‌های گذشته این بازی را انجام دادیم و جریان بازی از لحاظ مختلف به سود ما بود اما در مقابل بازی را باختیم آن هم روی یک پرتاب اوت.

وی ادامه داد: ملوان فقط ۳- ۲ موقعیت داشت که یکی از آنها گل شد و ما هم هر کاری کردیم و هر چه به نظرمان رسید را اجرا کردیم نتوانستیم به گل برسیم و نتیجه را جبران کنیم.

فرکی گفت: امروز به خاطر اول گلر ملوان، دوم بخت بد ما و سوم نمی‌دانم در خصوص داوری صحبت کنم یا خیر چون دوست ندارم برخلاف اعتقاداتم عمل کنم؛ ملوان مقابل سپاهان به برتری رسید. امیدوارم ترکی اشتباه نکرده باشد و تصمیمش درست باشد اما او پنالتی گرفت و بعد نظرش را برگرداند. امیدوارم کارشناسان داوری نظر خود را بدهند که اگر ترکی اشتباه کرده بود مانند خیلی از مواقع این بار هم چاره‌ای جز تسلیم نداریم اما اگر اشتباه نکرده باشد به همان ۲ موردی که در بالا اشاره کردم باختیم که جا دارد این پیروزی را به ملوانی‌ها تبریک بگوییم.

سرمربی سپاهان در مورد حضور تماشاگران ملوان و تأثیر آن در پیروزی این تیم گفت: شک نکنید این تماشاگر اسلحه برنده ملوان بود. من برای حریف امروزم احترام قائلم اما تا به حال چنین بازی را از ملوان ندیده بودم که در خانه خودش مقابل هوادارانش فقط به فکر دفع توپ باشد.

وی در مورد اینکه فکر نمی‌کند این موضوع به خاطر حساسیت بازی و این مورد بود که چندین سال بود که ملوان نتوانسته بود در خانه‌اش سپاهان را شکست دهد، گفت: خیر قبلا هم ملوان از حریفانش پیش افتاده بود اما بازی با کیفیت‌تری را ارائه می‌کرد. در هر صورت آنها پس از ۳ پیروزی پیاپی انگیزه زیادی داشتند و ما این موضوع را به بازیکنانمان یادآوری کرده بودیم اما در نهایت این تیم از تک موقعیت خود استفاده کرد و توانست برنده بازی باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )