مهاجم ایتالیایی لیورپول می‌گوید که یک نفر در این تیم است که او را دوست ندارد.
به گزارش ایسنا، لیورپول این فصل با هدایت برندان راجرز، سخت در تلاش است تا حداقل بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

این تیم پس از برد برابر منچستر سیتی موفق شد برنلی را نیز شکست دهد تا نشان دهد که لک‌لک‌ها برای کسب سهمیه اروپا دندان تیز کرده‌اند.

ماریو بالوتلی که چند روزی بود از حاشیه فاصله گرفته بود، بار دیگر پا به حاشیه گذاشت و عنوان کرد که یک نفر از حضور او در لیورپول راضی نیست و او را دوست ندارد.

در حالی که به نظر می‌رسد منظور او برندان راجرز سرمربی تیم باشد، بالوتلی گفت: یک نفر من را دوست ندارد ولی برخلاف آنچه درباره من گفته می‌شود، من یک بازیکن در خدمت تیم و در خدمت بازی گروهی هستم. به تیمم، این پیروزی و هواداران افتخار می‌کنم. باید همینطور ادامه دهیم.

مهاجم ایتالیایی لیورپول ادامه داد: هواداران لیورپول علاقه خاصی به من دارند. البته می‌دانم که ممکن است کمی از دست من ناراحت باشند چرا که نتوانستم خوب بدرخشم. از همه هواداران لیورپول که مرا حمایت کردند تشکر می‌کنم. درست است که من یک گل در لیگ قهرمانان با لیورپول به ثمر رساندم ولی مطمئنم که اولین گلم در لیگ برتر باعث خواهد شد تا بتوانم روند گلزنی‌ام را حفظ کنم. در باشگاه باید با شرایط تیم هماهنگ باشم. می‌دانم که چه انتظاراتی از من وجود دارد. اگر من سرمربی تیم بودم همیشه با دو مهاجم کار می‌کردم ولی راجرز این‌طور نیست و تیم را با یک مهاجم به میدان می‌فرستد. تک‌مهاجمی بودن کار را برای مهاجم سخت می‌کند. من دوست دارم توانایی‌هایم را در تیم نشان دهم تا بتوانم بار دیگر به تیم ملی ایتالیا دعوت شوم.

دو ستاره ایتالیایی لیورپول هرچند در فصل جاری، انتظارات را برآورده نکرده‌اند اما به تیمی دیگر نیز واگذار نخواهند شد. ماریو بالوتلی و فابیو بورینی برخلاف آنچه تصور می‌شد، امسال در تیم آنفیلدی درخششی نداشته‌اند. حتی می‌توان گفت پایین‌تر از حد معمول بازی خود، کار کرده‌اند. این موضوع البته در چند وقت گذشته باعث انتشار شایعات واگذاری این ستارگان شده است. با این حال مدیر برنامه‌های آنها چنین باوری ندارد. «مینو رایولا» که به امور بالوتلی رسیدگی می‌کند، در گفت‌وگو با یک کانال تلویزیونی ایتالیا اظهار کرد: ماریو با لیورپول قرارداد دارد و واقعا نمی‌تواند به تیمی دیگر واگذار شود. او خودش تصمیم گرفت ایتالیا را ترک کند و در جایی دیگر به فوتبال ادامه دهد.

وی افزود: به نظرم تنها مشکلی که ماریو را آزار می‌دهد، زمان است. باید به او وقت کافی داد که خودش را با شرایط لیورپول وفق دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.