سرمربی شیلیایی منچسترسیتی تأکید کرد تیمش همچنان روی عملکرد خود تمرکز کرده است و کاری به نتایج چلسی صدرنشین ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی در پی پیروزی ۲ بر صفر شاگردان خود برابر لسترسیتی در هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد در پاسخ به این پرسش که چرا مدافع بلژیکی خود را برای این بازی از ترکیب بیرون گذاشته بود، گفت: به همان دلیلی که از پابلو زابالتا، فرناندینیو، سمیر نصری و ادین ژکو استفاده نکردم تصمیم گرفتم کمپانی هم در این بازی در ترکیب تیم نباشد. به نظرم پس از ۲ بازی دشوار لازم بود که به لحاظ روحی و فیزیکی جان تازه‌ای به تیم بدهیم. ما بازیکنان زیادی در ترکیب خود داریم و فکر می‌کنم این بازی زمان مناسبی برای ایجاد تغییرات بود.

پیگرینی که شاگردان در دیداری بعدی خود باید به مصاف برنلی بروند، تصریح کرد: تصمیم برای کنار گذاشتن کمپانی از ترکیب تیم هم کار سختی نبود و مشکلی از این بابت وجود نداشت. ما نیاز داشتیم تغییراتی در تیم به وجود بیاوریم و همین کار را هم کردیم. به هر حال ما پنج‌شنبه و جمعه تمرین خواهیم کرد و پایان هفته به بازیکنان خود استراحت خواهیم داد. از روز دوشنبه هم تمرینات خود را برای بازی بعدی‌مان از سر خواهیم گرفت.

وی افزود: وقتی نتایج دلخواه خود را کسب نمی‌کنید، بازی بعدی به طور حتم برایتان سخت می‌شود و مهمترین هدف ما در این بازی پیروزی برابر لسترسیتی و کسب ۳ امتیاز بود. ما بازی معمول خود را به نمایش گذاشتیم و با کنترل بازی و در اختیار داشتن مالکیت توپ به نتیجه دلخواه‌ خود دست یافتیم. شاید لسترسیتی در پایین جدول باشد ولی اگر به نتیجه ۳ بازی اخیرشان توجه کنید می‌بینید که آنها مقابل اورتون به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و در بازی مقابل آرسنال با بدشانسی نتیجه را واگذار کردند. به هر حال بسته نگه داشتن دروازه‌مان مقابل لستر و تسلط بر بازی از همان دقیقه اول خیلی برای ما اهمیت داشت. شاید کمی دیر به گل دوم خود رسیدیم ولی به نظرم بازی معمولی بود.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی در پایان در خصوص اختلاف ۵ امتیازی تیمش با چلسی صدرنشین گفت: ما به چلسی فکر نمی‌کنیم و تنها روی تیم خود تمرکز کرده‌ایم. ما باید بازی‌های خود را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. ما نمی‌توانیم در مورد نتایجی که چلسی کسب می‌کند کاری کنیم برای همین خیلی مهم است که عملکرد خود را ببهبود ببخشیم و با پیروزی در بازی‌های خود باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا چلسی تا پایان فصل امتیازاتی را از دست خواهد داد یا خیر!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.