مدیرعامل باشگاه ورزشی پدیده خراسان طی نامه‌ای از مسئولان سازمان لیگ فوتبال خواست تا نسبت به برگزاری بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر با نگاه بدبینانه حساس باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان، جواد وطن‌خواه در این نامه از مهدی تاج خواسته تا با توجه به حساسیت هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر فوتبال نظارت و توجه بیشتری بر چیدمان و عملکرد داوران و کمیته اجرایی داشته باشند.

متن کامل نامه بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای مهندس مهدی تاج

نایب رئیس فدراسیون و ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ج.ا.ایران

با سلام،

احتراما بر خود لازم می‌دانم از زحمات جنابعالی و دیگر همکاران پر تلاش و زحمتکشتان در سازمان لیگ  از برگزاری منظم و کرامت مدارانه ای که  در طول نیم فصل با تحمل همه سختی ها مبذول داشته و به منصه ظهور نشاندید که نشان از مدیریت مدبرانه و تجربه گرانسگ شما در عرصه های ورزشی است. سپاسگذاری نموده و به عنوان همکاری همراه و با توجه به حضور مربیانی جدید در تیم های مختلف لیگ برتر و شائبه ای که در افکار عمومی نسبت به داوری های نیم فصل دوم و امتیازاتی به ارزش میلیون ها تومان  که می تواند بالا و پایین جدول را فرای از مستطیل سبز جابجا کند تقاضا داریم با نگاهی بدبینانه نسبت به هفته های پایانی همچون گذشته نسبت به چیدمان داوری، نمایندگان محترم فدراسیون و دیگر عوامل اجرایی یک بازی که می تواند در حسن برگزاری و بازی جوانمردانه موثر باشند حساسیت نشان دهید و این چند هفته پایانی را بدون ملاحظه و با نظارت ویژه هدایت فرمایید تا انشاءا... با نظارت، هدایت و پیگیری سخت گیرانه شما  و مجموعه دلسوزتان پایان لیگ چهاردهم جدولی داشته باشیم شفاف که حاصل بازیهای جوانمردانه مستطیل سبز باشد و حاکمیت فرا فوتبالی خدشه ای بر سلامت فوتبال و لیگ برترمان وارد نکند.

                                                                                                     جواد وطن خواه    

                                                                           مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.