مائورو ایکاردی با مسئولان اینتر برای تمدید قرارداد خود به توافق رسیده است.
به گزارش ایسنا، مائورو ایکاردی به زودی قرارداد جدیدی با اینتر به امضا خواهد رساند.

منابع معتبر ایتالیایی گزارش دادند، اینتر و ایکاردی برای تمدید قرارداد به توافق نهایی رسیده اند و این بازیکن احتمالاً طی روزهای آینده به طور رسمی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

در قرارداد جدید حقوق او به ۳ میلیون یورو در سال خواهد رسید، و تبدیل به یکی از پردرآمدترین بازیکنان اینتر می شود. ایکاردی مورد توجه چندین باشگاه بزرگ انگلیسی نیز قرار دارد.

این بازیکن پس از توافق با اینتر برای تمدید قراردادش گفت: قراردادی ۵ ساله با اینتر بسته ام، که فعلاً سه سال دیگر از آن باقی است، با این شرایط در اینجا خواهم ماند. در هر صورت وکیلم به کارهای من در مورد باشگاهم رسیدگی می کند. دلیل این که در اینتر حقوق زیادی را نمیگیرم را شاید بهتر است از وکیلم سوال کنید. من رابطه خاص و عمیقی با اینتر دارم و می خواهم سالها در این تیم بمانم. دوست دارم مدتها با اینتر افتخار کسب کنم. تازه اول راه هستم و فاصله زیادی مانده تا بتوانم در اینتر به پایان برسم.

هفته گذشته نشریه توتواسپورت از علاقه منچستر یونایتد به جذب ایکاردی نوشت و خبر داد: این مهاجم جوان و بااستعداد از شرایط خود در اینتر راضی نیست و می‌خواهد یک تیم جدید را تجربه کند. ایکاردی احتمالا در منچستریونایتد جانشین رادامل فالکائو خواهد شد. ایکاردی همراه با کارلوس توس در حال حاضر برترین گلزن سری A است. او این فصل تاکنون ۱۴ گل برای تیمش به ثمر رسانده است. در صورتی که اینتر، ایکاردی مهاجم خودش را از دست بدهد، پول لازم برای خرید پائولو دیبالا مهاجم پالرمو را به دست خواهد آورد. منچستر چند فصل قبل فدریکو ماکتی ایتالیایی را در خدمت داشت که عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست در اولدترافورد دوام بیاورد.

مائورو ایکاردی یکی از برترین بازیکنان لیگ ایتالیا محسوب می شود که توانسته همراه کارلوس توس مشترکا برترین گلزن لیگ ایتالیا نیز باشد. او چند پیشنهاد از تیم های دیگر از جمله منچستر یونایتد نیز داشت ولی ظاهرا تصمیم گرفته است تا در اینتر بماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.