کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های بالا و پایین جدول رقابتی نزدیک برای دستیابی به قهرمانی و بقا در این مسابقات خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات لیگ برتر فوتسال به روزهای حساس و پایانی خود رسیده است و هفته بیست‌وپنجم و ماقبل پایانی این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ جمعه با برگزاری هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. هفته بیست‌وپنجم در شرایطی برگزار می‌شود که رقابت در صدر و انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر به اوج خودش رسیده است.

تأسیسات دریایی تهران که با ۴۷ امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است، در این هفته باید در دیداری حساس و جذاب به مصاف مس سونگون رده‌ سومی برود. پیروزی در این بازی تأسیسات را یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک می‌کند و شاگردان شمس را عملاً از کورس قهرمانی خارج. این بازی از سویی دیگر جدال وحید شمسایی و حسین شمس هم محسوب می‌شود که حساسیت دیدارهای هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال را دوچندان می‌کند.

جدال تأسیسات و مس سونگون فقط برای این دو تیم حساس نیست و نتیجه آن در سرنوشت قهرمانی تیم گیتی‌پسند هم تأثیر مستقیم دارد، تیمی که روز جمعه در تبریز به مصاف پایاسازه می‌رود. سرنوشت این بار طوری رقم خورده است که قهرمان لیگ برتر فوتسال را تبریزی‌ها مشخص می‌کنند. تبریزی‌ها جدا از انجام فوتسال پاک که ارائه آن انتظار تمام تیم‌هاست، خود به امتیازات دیدارهای هفته ماقبل پایانی نیازی مبرم دارند، سونگون برای زنده ماندن شانس قهرمانی‌اش و پایاسازه برای تداوم حضورش در لیگ برتر فوتسال.

تیم پایاسازه که در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال جا خوش کرده است، اگر مقابل گیتی پسند بازهم بازنده شود، باید خود را برای وداع با لیگ برتر فوتسال آماده کند، اتفاقی که قطعاً تبریزی‌ها از وقوع آن واهمه دارند.

همانطور که جدال برای قهرمانی در صدر جدول به اوج خود رسیده به همان اندازه هم در انتهای جدول برای سقوط نکردن حساسیت فراوانی وجود دارد. جمعه تیم قعرنشین شهرداری ساوه به مصاف دبیری تبریز می‌رود و مقاومت البرز رده دوازدهمی هم با فردوسی مشهد روبه‌رو می‌شود، همچنین شهروند ساری، دیگر تیمی که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند در زمین خودش به مصاف شرکت ملی حفاری خواهد رفت. 

تیم‌هایی چون دبیری تبریز، فردوسی مشهد و ... نه شانس قهرمانی دارند و نه خط سقوط به لیگ پایین تر را احساس می‌کنند اما از آنها انتظار می‌رود در دیدارهای پایانی لیگ تا پای جان بجنگند تا شایسته‌ها در لیگ برتر فوتسال بمانند و تیم‌های سقوط کننده در زمین بازی مشخص شوند. وقوع این اتفاق مؤید سلامت فوتسال ایران خواهد بود که متأثر از تبانی فصل ۹۱-۹۰ در مورد آن حرف و حدیث زیاد شنیده شده و می‌شود.

در زیر می‌توانید برنامه کامل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال را ببینید:

پایاسازه تبریز - گیتی‌پسند اصفهانشهروند ساری - شرکت ملی حفاری اهوازتأسیسات دریایی تهران - مس‌سونگونفردوسی مشهد - مقاومت البرزشهرداری ساوه - دبیری تبریزماهان تندیس قم - فرش آرای مشهدمیثاق تهران - منصوری قرچک

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

۱- تأسیسات دریایی ۴۷ امتیاز۲- گیتی پسند اصفهان ۴۶ امتیاز۳- مس سونگون ۴۲ امتیاز۴- شرکت ملی حفاری ۴۱ امتیاز------------------------------------------------------۱۲- مقاومت البرز ۲۴ امتیاز۱۳- پایاسازه ۲۰ امتیاز۱۴- شهرداری ساوه ۱۸ امتیاز (یک بازی کمتر)

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.