مدیر فنی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم ما برای اولین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود و اگر نتوانیم از گروهمان صعود کنیم چیزی را از دست نداده‌ایم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بهرام میرشیبانی در خصوص دیدار نفت با العین امارات گفت: در این مسابقه بسیار خوب بازی کردیم و ضمن کارهای تاکتیکی خوبی که در زمین انجام دادیم. چند شوت خوب هم به سمت دروازه حریف زدیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. 

وی افزود: داور در این بازی یک پنالتی مشکوک برای حریف اعلام کرد که باعث شد ما دو امتیاز با ارزش را از دست دهیم. 

مدیر فنی نفت تهران در ارزیابی عملکرد تیمش گفت: در این مسابقه از هر نظر خوب بودیم. در انجام کارهای سرعتی و تاکتیکی موفق عمل کردیم. در واقع تیم ما خیلی اصولی فوتبال بازی می‌کند و مردم از این تیم واقعا راضی هستند. 

میرشیبانی تاکید کرد: بچه‌ها اگر خوب بازی می‌کنند مزد زحماتشان را می‌گیرند. آنها در زمین مسابقه با دوندگی و تلاش زیاد به اجرای برنامه‌های تاکتیکی فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهند که جای تقدیر دارد. 

وی در خصوص آینده تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سال اول است که وارد این مسابقات شده‌ایم و تازه داریم تجربه کسب می‌کنیم. اگر هم از گروه‌مان صعود نکنیم چیزی را از دست نداده‌ایم، اگر چه نهایت تلاش خود را برای صعود از گروه انجام خواهیم داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.