سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: راه‌های زیادی برای پیروزی مقابل الاهلی در بازی فردا وجود دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تونی الیویرا در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی امارات اظهار داشت: برای بازی فردا در حالی به میدان می‌رویم که سومین حضور پیاپی خود را در لیگ قهرمانان باشگاه آسیا تجربه می‌کنیم و به خوبی نسبت به شرایط آگاهیم. این لیگ سختی‌های خاص خودش را دارد و به این سختی‌ها واقف هستیم.

وی افزود: الاهلی را به خوبی می‌شناسیم و این تیم یک تیم قدرتمند است و به خوبی می‌دانیم که ما هم نماینده یک ملت هستیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا بازی خوبی انجام دهیم و فردا نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما از این به بعد ۹ بازی در ایران و ۵ بازی در آسیا خواهیم داشت و از همان لحظه‌ای که به ایران آمدم دیدم که این تیم با تغییرات زیادی روبه‌رو شده است و تمامی نفراتی که در باشگاه‌ حضور دارند افراد جدیدی هستند و نیاز به زمان دارند تا به هماهنگی برسیم.

الیویرا ادامه داد: از همان لحظه اول که وارد تبریز شدم تمام تلاشم را به کار گرفتم و انرژی زیادی داشتم تا با تراکتورسازی بهترین نتایج را کسب کنم ولی زمان کمی برای ترمیم داشتیم که بهترین تمریناتمان را در این زمان اندک برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی کردن در لیگ قهرمانان همیشه سخت است و الاهلی امارات و عربستان تیم‌های قدرتمندی هستند و نسف سطح پایین‌تری نسبت به آنها دارد که مقابل این تیم شکست خوردیم

سرمربی تیم تراکتورسازی خطاب به هواداران تراکتورسازی پیغامی داد و گفت: تراکتورسازی بدون هواداران صفر است و امیدوارم فردا در ورزشگاه حضور پیدا کنند و من از همین جا می‌خواهم هوادارانی را که تراکتورسازی را دوست دارند فردا به ورزشگاه بیایند و به تیم ما کمک کنند.

الیویرا درباره انتقاد یکی از خبرنگاران نسبت به خط دفاعی این تیم گفت: تراکتورسازی بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد و نیز ضعیف‌ترین خط دفاعی هم متعلق به تیم ماست. انتقاد کردن راحت است  اما با ۱۸ بازیکن کار کردن کار خیلی سختی است. من یک لیست به شما می‌دهم تا این بازیکنان را تهیه کنید و من با آنها بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم ولی در حال حاضر دست من بسته است و اگر فردا ببازیم مقابل پرسپولیس کار سختی خواهیم داشت و از نظر روحی و روانی هم لطمه می‌خوریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه فردا تیمش را محتاطانه وارد میدان می‌کند یا تهاجمی‌تر، گفت: ما یک سیستم خاص بازی داریم و اگر نیاز باشد سیستممان را تغییر می‌دهیم و مهاجم اضافه می‌کنیم. برای بردن در بازی فردا راه‌های زیادی داریم  و این را هم می‌دانیم که مقابل پرسپولیس حبیب گردانی و مهدی کیانی را در اختیار نداریم و با ۱۶ بازیکن به مصاف این تیم خواهیم رفت.

الیویرا افزود: اگر باور و اعتقاد داشته باشیم می‌توانیم پیروز شویم. در بازی فردا هم بعد از اینکه ۲ گل دریافت کردیم بازیکنانمان روحیه باخت پیدا کردند و بعد از دقایقی خودمان را جمع و جور کردیم.

وی در پایان درباره اخراج محسن دلیر از تیم گفت: در مورد این بازیکن کاپیتان و سایر بازیکنان از من خواستند تا مشکل این بازیکن را حل کنم و با وجود اینکه نمی‌خواستم نظرم برگردد تصمیم گرفتم او را ببخشم و از پنجشنبه می‌تواند در تمرینات حضور پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.