کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه سایپا بر افزایش تعداد رشته‌های ورزشی این باشگاه و فعالیت در چند رشته مدال آور تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه سایپا، بیت اله رضایی که سوابقی همچون عضویت در هیئت مدیره موسسه کمک به توسعه و فرهنگ، نماینده تام الاختیار وزیر ارشاد در شورای حل اختلاف اصحاب فرهنگ و هن، عضو کمیته خودرویی سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور، مدیریت عامل شرکت فراز گستر کوثر،‌ مدیریت عامل کارخانه ماسی، مشاور فرهنگی فدراسیون وزنه برداری و سرپرست فوتسال وزارت کشور را در کارنامه کاری خود دارد، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های این شرکت در راستای رویکرد مجموعه سایپا و مهندس مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قطعا حرکت در مسیر درآمدزایی بهتر و رسیدن به خود اکتفایی خواهد بود تا سایر شرکت‌های گروه به باشگاه سایپا نگاهی فراتر از یک بنگاه اقتصادی داشته باشند و در آینده‌ای نزدیک کمتر از حمایت‌های مالی این گروه بزرگ خودروسازی بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به گسترش برنامه‌های ورزشی باشگاه تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشی سایپا در رشته‌های مدال آوری همچون شنا، کشتی و وزنه برداری افزایش خواهد یافت تا به جز حضور در رشته های فوتبال،‌ والیبال و رالی در سایر حوزه‌ها نیز گام برداشته شود.

مدیرعامل باشگاه سایپا با تاکید بر اینکه پشتوانه سازی و حمایت از تیم های پایه همچنان به قوت خود باقی است گفت: تغییری در رویکرد گذشته ایجاد نمی‌کنیم و همچنان به امر جوانگرای و پشتوانه سازی در راستای معرفی مستعدین ورزشی به ورزش ملی کشور قدم برخواهیم داشت.

رضایی در خصوص تیم فوتبال سایپا البرز خاطرنشان کرد: روند قبلی همچنان پرقدرت ادامه خواهد یافت و تا زمانی که با مشکل خاصی مواجه نشویم به هیچ عنوان در کادر فنی و مربیان این تیم تغییری ایجاد نخواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.