هافبک بارسلونا ابراز امیدواری کرد بازی مقابل رئال مادرید برای صدرنشینی تیمش تعیین کننده باشد و اعلام کرد هم‌تیمی‌هایش باید بیشترین استفاده را از لغزش رئال ببرند.
به گزارش خبرگزاری فارس، سرخیو بوسکتس در فاصله چند بازی مانده به ال‌کلاسیکو اظهار داشت: هنوز دو بازی دیگر تا رسیدن به ال‌کلاسیکو فرصت داریم. امیدوارم که این بازی برای ما تعیین کننده باشد. می‌دانیم که در تعقیب صدرنشین هستیم و باید بیشترین استفاده را از لغزش رئال ببریم. بازی چهارشنبه ما مقابل ویارئال در کوپا‌دل‌ری بازی سختی خواهد بود زیرا دور برگشت نیمه‌نهایی است و هر دو تیم خودشان را برای رسیدن به فینال آماده می‌کنند. برتری کمی نسبت به ویارئال داریم و آنها برای گلزنی تلاش خواهند کرد. آنها عقب نمی‌نشینند و این به سود ما خواهد بود.

وی در خصوص اظهارات جنجالی رکساچ درباره رژیم غذایی سال گذشته مسی ادامه داد: هرمسئله‌ای که از بیرون از تیم ناشی شده باشد، را نمی‌پذیریم. به هر حال او یک مشت دروع گفت و آن مصاحبه فقط یک گفت‌و‌گو روی میز شام بود و اهمیتی ندارد.

بازیکن بارسلونا خاطرنشان کرد: ویارئال هم مانند ما بازیکنان اصلی و ذخیره ثابت ندارد. هر بازیکنی در این تیم شایسته احترام است. ماسکرانو تهدیدی برای من نیست. رقابت برای تیم خوب است؛ تلاش می‌کنم هر روز کارم را انجام دهم. همه ما چیزی که برای تیم بهترین است را می‌خواهیم. من فکر می‌کنم بازیکن با ثباتی هستم.

وی اضافه کرد: ناراحتی بازیکنان از تعویض چیزی نیست که درباره آن حرف بزنیم. همه حواسشان خودشان است و هرکسی که بازی نمی‌کند، همیشه دوست دارد به میدان برود و هرکسی در ترکیب اصلی قرار دارد، دوست دارد در تمام بازی در زمین حضور داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.