کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع تیم فوتبال نفت تهران اعلام کرد که او و همبازیانش از ستاره‌ها و بازیکنان خارجی العین نمی‌ترسند و با قدرت به مصاف این تیم خواهند رفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید حمدی‌نژاد در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم‌های نفت ایران و العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: همان طور که آقای منصوریان گفت ما بازی‌های العین را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان هم این آنالیز را دیده‌اند. ما دوست داریم که العین با تمام بازیکنانش به میدان بیاید و آنها را با تمام قدرت شکست دهیم.

وی افزود:پیش از بازی می‌گفتند عبدالرحمان مصدوم شده و شاید به بازی نرسد اما ما امیدوار بودیم که او بتواند مقابل نفت بازی کند چرا که ما از بازیکنان ملی‌پوش و خارجی العین نمی‌ترسیم و با قدرت به مصاف آنها خواهیم رفت. مطمئنا بازیکنان  نفت توانایی مهار العین و ستاره‌هایش را دارند. 

مدافع تیم فوتبال نفت با اشاره به شکست تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: شکست مقابل پاختاکور یک اتفاق بود و امیدوارم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد. اکنون نیز می‌خواهیم مقابل العین نتیجه بگیریم و مطمئنا می‌توانیم با یک بازی فکورانه و درگیرانه به ۳ امتیاز این بازی برسیم. بعد از کسب ۳ امتیاز دیدار با العین ۳ امتیاز بازی بعدی را هم می‌خواهیم تا بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم.

حمدی‌نژاد درباره اینکه به عنوان کاپیتان دوم تیم نفت انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص بحثی نیست چرا که علیرضا منصوریان به عنوان یک فرد باتجربه در تیم‌مان حضور دارد و این نیز تصمیمی بوده که مسئولان تیم گرفته‌اند. بعد از ۲،۳ سال حضورم در تیم نفت و با وجود بازیکنان قدیمی‌تری مانند علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی و ... این‌گونه تصمیم گرفته شده که با توجه به باتجربه بودن من، کاپیتان دوم تیم باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.