سرمربی تیم فوتبال اتلتیکو مادرید تأکید کرد این تیم اسپانیایی به بازیکنان متعهدی همچون فرناندو تورس نیاز دارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در پی تساوی بدون گل شاگردانش در زمین سویا در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا با ابراز رضایت از کسب یک امتیاز خارج از خانه گفت: بازی پرتحرک و خیلی خوبی بود و هر ۲ تیم سخت‌کوشی خود را نشان دادند. هم اتلتیکو و هم سویا با ویژگی‌های خاص خود سعی در غلبه بر دیگری داشتند. در نیمه دوم با ۲ ضدحمله خطرناکی که روی دروازه سویا ترتیب دادیم می‌توانستیم نتیجه را به سود خود تغییر دهیم.

وی افزود: به هر حال تلاش تمامی ۲۲ بازیکن داخل زمین را دوست داشتم و کسب یک امتیاز از تیمی همچون سویا خوب بود. از حالا هم به فکر بازی بعدی خود هستیم. پیش از این گفته بودم که سویا برای کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی فصل آینده می‌جنگد و هنوز هم روی حرفم است.

سرمربی آرژانتینی روخی‌بلانکو در مورد حضور تأثیرگذار هافبک ۲۳ ساله تیمش که در دقیقه ۶۴ به جای گابی به بازی آمد، اظهار داشت: حضور کوکه باعث تقویت پاسکاری و کارهای ترکیبی ما شد. در ۱۵ دقیقه پایانی هم می‌شد دید که اتلتیکو هجومی‌تر شده و حتی می‌توانست نتیجه را به سود خود تغییر دهد.

سیمئونه در پایان گفت: همیشه از تلاشی که تورس برای تیم انجام می‌دهد، راضی هستم. ما به بازیکنانی همچون فرناندو نیاز داریم که همیشه با شور و هیجان معمول خود بازی می‌کند. ما به بازیکنانی از این دست نیاز داریم که درک می‌کنند هیچ بازیکنی مهمتر از تیم یا مربی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.