سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از شکست خانگی تیمش برابر فیورنتینا در هفته بیست‌وپنجم سری A گفت از اینکه لوکاس پودولسکی را به جای ژردان شاقیری در ترکیب قرار داده، ‌پشیمان است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هشتمین شکست فصل اینتر در سری A در خانه و توسط فیورنتینا رقم خورد، زمانی که محمد صلاح تک گل بازی را به سود فلورانسی‌ها به ثمر رساند تا مسبب سقوط نراتزوری به رده نهم جدول شود. این شکست در حالی در کارنامه اینتر ثبت شد که فیورنتینا به دلیل مصدومیت ۲ بازیکنش در دقایق پایانی، بازی را ۹ نفره به آخر رساند.

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر پس از این بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: می‌دانستیم که فیورنتینا تیمی فوق‌العاده است و یک بازی پایاپای در جریان خواهد بود. فیورنتینا به گل رسید و البته ما هم موقعیت‌هایی برای به تساوی کشاندن بازی داشتیم. در ابتدای بازی ما کمی مردد بودیم و شاید این تنها مشکلی بود که من در تیمم دیدم. ما مقابل فیورنتینایی که به خوبی پاسکاری می‌کرد نتوانستیم به اندازه کافی هجومی بازی کنیم. امیدوار بودیم در نیمه اول بازی هجومی‌تری داشته باشیم اما موقعیت‌های فروانی نصیب‌مان نشد.

رودریگو پالاسیو، یکی از موقعیت‌طلایی اینتر را به هدر داد وقتی به جای پاس دادن به مائورو ایکاردی که کسی مراقبش نبود، خود اقدام به شوت‌زنی به سمت دروازه فیورنتینا کرد. مانچو با اشاره به این موضوع اظهار داشت: ما موقعیت‌هایی داشتیم که آن هم جزوشان بود. اگر توپ به ایکاردی رسیده بود، او شاید می‌توانست گل بزند اما در مجموع تیم به گل خورده واکنش خوبی نشان داد. هر ۲ تیم بازی خودشان را ارائه دادند و سعی در کسب پیروزی داشتند. در ۲۰ دقیقه پایانی، فیورنتینا هیچ کاری جز عقب‌نشینی نکرد اما باز هم نتوانستیم از این شرایط بهره‌ای ببریم. ما باید از عملکردی که به گل خورده نشان دادیم، راضی باشیم.

پودولسکی یکی از بازیکنانی بود که مانچینی در ترکیب اصلی اینتر قرار داد اما او همچون بازی‌های قبلی‌اش ناامید کننده ظاهر شد این در حالی بود که ژردان شاقیری، بال سوئیسی نراتزوری بلافاصله پس از گرفتن جای پودولسکی در دقیقه ۶۶ تأثیرگذار ظاهر شد و با شوت‌ها و پاس‌‌هایش بازی قابل قبولی انجام داد.این موضوع سبب شد که مانچو اعتراف کند در انتخاب ترکیب اصلی تیمش اشتباه کرده و از این بابت پشیمان است.

او گفت: شاقیری پنج‌شنبه گذشته در لیگ اروپا بازی کرده بود و به همین دلیل فکر کردم بهتر است به او استراحت بدهم اما او در بدو ورودش به میدان خوب کار کرد. لوکاس باید بهتر از این بازی کند. این عملکرد مسلماً کافی نیست. می‌دانیم که او می‌تواند بیشتر از این به ما کمک کند و این کار را هم خواهد کرد. با توجه به عملکردی که شاقیری از بدو ورودش به میدان داشت، باید اعتراف کنم از اینکه او را از ابتدا به میدان نفرستادم پشیمانم اما این چیزی نبود که ما بتوانیم قبل از بازی پیش‌بینی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.