سرمربی ایرلندی سرخپوشان مرسی‌ساید شاگردانش را مستحق پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی در آنفیلد دانست و آنها را ستود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی ۲ بر یک روز گذشته (یک‌شنبه) لیورپول بر منچسترسیتی در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس، برندان راجرز را به تمجید از شاگردانش وا داشت. او گفت: نتیجه فوق‌العاده‌ای بود و به همان اندازه هم بازیکنان ما عملکردی استثنایی را از خود به نمایش گذاشتند. لیورپول کاملاً شایسته این پیروزی بود. بازیکنان ما در این بازی سخت تلاش کردند و فوتبال باکیفیتی را به نمایش گذاشتیم.

وی همچنین در ستایش از زننده گل برتری تیمش عنوان کرد: از عملکرد کوتینیو هم خیلی رضایت دارم. ما در ازای ۸.۵ میلیون پوند او را به خدمت گرفتیم چون می‌دانستیم که چه بازیکن ارزشمندی است. پس از اینکه فیلیپه با لیورپول قرارداد امضا کرد شروع به گلزنی کرد. تماشای بازی او لذت‌بخش بوده و وی فوتبالیستی هیجان‌انگیز است. شوتی که فیلیپه زد و جو هارت را مغلوب خود کرد، پدیده بود. به نظرم او در لیگ برتر یک ستاره است ولی هنوز هم جای پیشرفت دارد. کوتینیو از بودن در لیورپول لذت می‌برد و ما هم از کار کردن با او همین حس را داریم.

سرمربی سرخ‌پوشان مرسی‌ساید در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی بزرگی بود ولی هنوز بازی‌های زیادی در پیش داریم. به هر حال غلبه بر من‌سیتی هم  پیروزی مهم و ارزشمندی بود و ۳ امتیاز بر امتیازات ما افزود. پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمانی کار ساده‌ای نیست برای همین باید بابت این عملکرد فوق‌العاده به افتخار بازیکنان‌مان کلاه از سر برداریم.

لیورپول با این برد ۴۸ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.