کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در شبی که بازیکنان تیم بسکتبال رئال‌مادرید با جام قهرمانی‌ خود در سانتیاگوبرنابئو حضور پیدا کردند تیم فوتبال این باشگاه مقابل ویارئال تن به تساوی داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا یکشنبه شب رئال مادرید صدرنشین در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان ویارئال بود. شاگردان کارلو آنچلوتی با وجود تلاشی که در این بازی داشتند نتوانستند از پس میهمان خود برآیند و در نهایت به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

کریستیانو رونالدو در دقیقه ۵۲ از روی نقطه پنالتی سفیدپوشان مادریدی را پیش انداخت ولی در ادامه خرارد مورنو در دقیقه ۶۴ گل تساوی ویارئال را به ثمر رساند تا دو تیم با همین نتیجه زمین بازی را ترک کنند.

پیش از این بازی بازیکنان تیم بسکتبال رئال‌مادرید که برای دومین سال پیاپی قهرمان مسابقات جام حذفی اسپانیا شده بود با جام قهرمانی خود در زمین ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کردند.

رئال‌مادرید با این تساوی ۶۱ امتیازی شد و با حفظ صدرنشینی‌اش فرصت افزایش حاشیه امنیت با بارسلونای دوم جدولی را از دست داد. ویارئال هم با ۴۵ امتیاز جایگاه ششمی خود را استحکام بخشید.

پرونده این هفته لالیگا امشب (دوشنبه) با دیدار سلتاویگو و الچه بسته می‌شود.

در جدول پس از رئال مادرید ۶۱ امتیازی، بارسلونا با ۵۹ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اتلتیکومادرید ۵۴ امتیازی سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.