کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هفته بیست و پنجم لالیگا با دو دیدار پیگیری شد و اتلتیکو به مصاف سویا رفت و ایبار مقابل بیلبائو قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته بیستو پنجم لالیگا با برگزای  ۲ دیدار پیگیری شد که در دیدار اول ایبار در حضور ۵۲۲۶ نفر هوادار خودی مقابل اتلتیک بیلبائو بازی را واگذار کرد و در حساس‌ترین دیدار امشب اتلتیکو مادرید و سویا دو تیم قدرتمند اسپانیا به مصاف هم رفتند.

ایبار صفر - بیلبائو یک

اتلتیکو مادرید صفر - سویا صفر

اتلتیکو که در هفته‌های اخیر نتوانسته امتیازات لازم را برای تحت فشار قرار دادن بارسا و رئال کسب کند در ورزشگاه رامون سانچز مقابل تیم شهر سویا قرار گرفت و در دیداری که ۷ بازیکن این تیم از داور کارت زرد دریافت کرد به تساوی بدون گل قناعت کرد تا با این تساوی فاصله شاگردان سیمئونه با بارسا و رئال در صدر بیشتر شود.

در این دیدار داور مجموعا به بازیکنان دو تیم ۱۰ کارت زرد نشان داد.

در جدول لالیگا اتلتیکو مادرید با ۵۴ امتیاز چهارم و سویا با ۴۵ امتیاز تیم پنجم جدول است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.