قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که بازیکنان این تیم درباره مسائل مالی هیچ دلخوری و اعتراضی نداشتند و همه چیز را تکذیب کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نژادفلاح بیش از عزیمت تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری بازی با بنیادکار ازبکستان در مورد شرایط سرخپوشان قبل از این بازی گفت: در خصوص شرایط تمرین باید درخشان و اعضای کادرفنی صحبت کنند اما در مورد وظایف باشگاه در این مدت باید بگویم که ما تمام و کمال کارهای‌مان را انجام دادیم و هیچ مشکلی وجود ندارد. همانطور که همه می‌دانند پرواز مستقیم تهران به تاشکند هفته‌ای یک بار و فقط جمعه‌ها انجام می‌پذیرد که ما نمی‌توانستیم با این شرایط به ازبکستان برویم همچنین مقدور نبود که تیم به ترکیه برود و از ترکیه عازم تاشکند شود به خاطر همین با وجود مشکلات مالی که داریم، اما توانستیم برای تیم پرواز چارتر کنیم. 

وی ادامه داد: سعی کردیم به خاطر هزینه‌های زیادی که وجود دارد تیم را با کمترین همراه عازم تاشکند کنیم تا مشکلی پیش نیاید. همچنین هتل خوب و درجه یکی هم برای تیم پیش‌بینی شد. بازیکنان پس از برد مقتدرانه مقابل لخویا از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی دارند و نگرانی خاصی وجود ندارد. حتی در این چند روز من نشست‌های مکرری را با بازیکنان به صورت خصوصی و عمومی داشتم و دیدم که فضای روحی و روانی تیم چقدر خوب است. 

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس درباره مشکل لباس بازیکنان این تیم هم اظهار داشت:  ما با خودمان ۲ سری لباس به تاشکند بردیم که یک سری مربوط به شرکت آل‌اشپورت و سری دیگر مربوط به شرکت ماکرون است. اگر شرکت ماکرون نتواند به تعهدات خود درباره لباس‌ها عمل کند آن وقت از لباس‌های آل‌اشپورت استفاده خواهیم کرد. البته ما به مسئولان شرکت ماکرون اعلام کردیم حاضر هستیم در هر نقطه‌ای از دنیا لباس‌های تیم را تحویل بگیریم و لباس‌ها را به بچه‌ها برسانیم. امیدوارم که شرکت ماکرون بتواند به تعهدات خود عمل کند. 

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که آیا پاداش ویژه‌ای برای پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل بنیادکار در نظر گرفتید یا خیر، عنوان کرد: حتما اینطور است و ما هیچ بازی را بدون پاداش نخواهیم گذاشت، مخصوصا بازی‌های آسیایی و بین‌المللی را. 

وی درباره اینکه تکلیف اسپانسر باشگاه پرسپولیس به کجا رسیده است، و آیا احتمال دارد که سرخپوشان در بازی با بنیادکار با لباس‌هایی که آرم اسپانسر روی آن وجود دارد به میدان برود، گفت: ما این آمادگی را داریم که با اسپانسر قبلی باشگاه توافق کنیم و البته توافق‌های اولیه هم صورت گرفته تا همکاری مجدد داشته باشیم. با توجه به اینکه ما نمی‌دانیم مقابل بنیادکار با چه لباسی به میدان می‌رویم این آمادگی هست که نام اسپانسر روی هر دو لباس آل‌اشپورت و ماکرون ثبت شود.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه حمید درخشان گفته از مسئولین فدراسیون انتظار دارد تا به علت فشردگی بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان را به تعویق بیاندازند، عنوان کرد: من صبح امروز این درخواست را به مسئولان فدراسیون ارسال کردم و آقای طاهری هم پیش از این این کار را انجام داده که بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به تعویق بیفتد. واقعیت این است که این بازی نه برای پرسپولیس و نه برای نفت مسجدسلیمان اهمیتی ندارد و مهم نیست که مسابقه در چه تاریخی برگزار شود.  با توجه به پروازهای طولانی‌مدت‌مان به ازبکستان و عربستان و با توجه به اینکه اگر قرار باشد با نفت مسجدسلیمان بازی کنیم باید مسیر طولانی را با اتوبوس طی کنیم و پس از آن به سرعت به عربستان برویم، این تقاضا را از مسئولان فدراسیون و باشگاه نفت مسجدسلیمان داریم که بازی ما در تاریخ اعلام شده لغو شود و آمادگی این را داریم در هر تاریخی که آقایان اعلام کردند غیر از تاریخ الان بازی کنیم.

نژادفلاح در واکنش به اینکه بازیکنان پرسپولیس در هفته گذشته نسبت به دریافت پول‌هایشان دلخوری‌هایی داشتند، گفت: من دلخوری نمی‌بینم و همه چیز را تکذیب می‌کنم. ما طبق توافقاتمان پرداختی‌ها را انجام دادیم تا تیم مشکلی نداشته باشد. ما خوشبختانه تعامل خوبی بین ما و بازیکنان و جود دارد وظیفه ما است که مشکلات مالی را حل کنیم.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد که در سفر پرسپولیس به عربستان که سفر زیارتی محسوب می‌شود، خبرنگاران و پیشکسوتان همراه پرسپولیس باشند، اظهار داشت: حتما تیم با همراهان زیادی به عربستان می‌رود و می‌خواهیم برای آن بازی هم پرواز چارتر بگیریم. ما تلاش می‌کنیم هزینه هتل خبرنگاران، لیدرها و پیشکسوتان را بدهیم و اگر این اتفاق نیفتاد حداقل هزینه بلیط و ویزا را خودمان می‌دهیم و هزینه هتل با همراهان خواهد بود. 

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: همه می‌دانند برگ برنده ما در دیدار با لخویا هواداران بودند و آنها هستند که باعث دلگرمی بازیکنان هستند. حالا که در ازبکستان سکوها در اختیار بنیادکار است، دل پاک هواداران و دعای آنها می‌تواند همراه تیم باشد.

نژادفلاح در خصوص کمک حسین هدایتی برای سفر پرسپولیس به ازبکستان هم اظهار داشت: از تلاش‌های حسین هدایتی تشکر می‌کنم که نسبت به تامین تمام هزینه‌های سفر به ازبکستان و همچنین هزینه تهیه البسه تیم کمک کرد. هدایتی مثل همیشه نشان داد که هوادار پرسپولیس است و برای تیم همه کاری انجام می‌دهد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.