کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی گرانادا اعلام کرد که تیمش مقابل بارسلونا فرصت‌هایی داشته که با دریافت گل سوم به پایان رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، ابل رسینو بعد از شکست سه بر یک خانگی مقابل بارسلونا از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: تیمم در این بازی دست پایین نبود. در نیمه اول بسیار عالی، سازمان یافته و حرفه‌ای بازی کردیم و یک اشتباه مرتکب شدیم. وقتی مقابل بارسلونا بازی می‌کنید باید بی‌عیب و نقص باشید و هیچ اشتباهی مرتکب نشوید زیرا آنها از این اشتباهات استفاده می‌کنند. در کل از عملکرد شاگردانم بسیار راضی هستم.

وی ادامه داد: زمین طوری بود که توپ جهش‌های بدی داشت، حرکت در آن سخت بود و روی سرعت بازی تأثیر می‌گذاشت. امیدوارم آنها بتوانند حالا که هوا خیلی سرد نیست، زمین را به حالت طبیعی بازگردانند. حاشیه اشتباه ما هر هفته باریک‌تر می‌شود. اکنون لیگ ما شروع می‌شود. امروز از تلاش شاگردانم راضی هستم. ما مقابل بزرگترین تیم لیگ بازی کردیم و دو تیم در جزئیات کوچکی با یکدیگر فرق داشتند.

سرمربی گرانادا خاطرنشان کرد: باید به تلاش کردن ادامه دهیم. امروز می‌دانستیم که نمی‌توانیم اشتباه کنیم. بارسا را بررسی کرده بودیم و می‌دانستیم که نباید هیچ اشتباهی از ما سر بزند زیرا تیمی مثل بارسلونا از هر ضعفی استفاده خواهد کرد. ما هم موقعیت‌های خودمان را داشتیم اما فرصت‌هایمان با خوردن گل سوم به پایان رسید.

وی در خصوص گل آفساید مسی و صحنه مشکوک پنالتی اضافه کرد: باید به صحنه‌های مشکوک بازی نگاه دوباره‌ای بیندازم. از جایی که من ایستاده بودم، این صحنه‌ها دیده نمی‌شد. هیچ نفعی از وارد شدن به این بحث نخواهیم برد. باید روی پیروزی در مسابقاتمان تمرکز کنیم. اگر برنده نشویم، هیچ امتیازی نصیبمان نخواهد شد حتی اگر خیلی خوب بازی کنیم.

سرینو گفت: از زمانی که به این تیم آمدم، شکایتی نداشتم. موضوع دیگر این است که گاهی مرتکب اشتباه می‌شویم. اگر عملکرد خوبی نداشته باشیم، شکایت می‌کنم. اگر تا الان صد در صد توانمان را به کار می‌بستیم، از این به بعد باید ۱۵۰ درصد توانمان را به کار بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.