سرمربی تیم پایاسازه تبریز گفت: ما دوست داریم تاسیسات دریایی قهرمان شود و به عشق سلطان فوتسال ایران، می‌خواهیم گیتی‌پسند را شکست دهیم.
مجید زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه چقدر برای سقوط نکردن تیمش شانس قائل است، گفت: اکنون شرایط طوری است که اگر دو بازی مانده‌مان را ببریم، به ماندن در جدول امیدوار می‌مانیم، البته در مقابل حریفان‌مان شهرداری ساوه و شهروند ساری باید نتیجه نگیرند.

وی افزود: اکنون در صدر جدول هم رقابت زیادی بین تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند برای قهرمانی وجود دارد، ما در مسابقه بعدی‌مان مقابل گیتی‌پسند سنگ تمام می‌گذاریم و هرگز کم‌کاری نخواهیم کرد. صددرصد با انگیزه بازی می‌کنیم و تیم هم روحیه بسیار خوبی دارد.

سرمربی پایاسازه که تیمش از ۲۴ بازی، ۲۰ امتیاز کسب کرده و اکنون نسبت به تیم شهرداری ساوه که یک بازی کمتر در جدول برایش لحاظ شده، یک رده بالاتر (سیزدهم) است، خاطرنشان کرد: مصدوم و محروم برای دیدار با گیتی‌پسند نداریم. این هفته خوب تمرین می‌کنیم و می‌خواهیم گیتی‌پسند را ببریم چون دوست داریم تاسیسات دریایی قهرمان شود. به عشق وحید شمسایی که سلطان فوتسال ایران است، خیلی در بازی بعدی‌مان تلاش می‌کنیم تا گیتی‌پسند را به نفع تاسیسات ببریم. 

زارعی در پاسخ به این سوال که چه عواملی سبب شد تا تیمش اکنون در قعر جدول باشد، گفت: به ما دیر سهمیه حضور در لیگ برتر را دادند. کارمان را دیر شروع کردیم و خیلی بد نتیجه گرفتیم حالا امیدوارم آخر لیگ امسال برای‌مان خوب باشد. ان‌شاءالله که سقوط نمی‌کنیم اما اگر هم سقوط کردیم، دوباره از لیگ دسته اول استارت خواهیم زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.