سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها سه بازی پیش‌روی تیمش را به اندازه بازی با بارسلونا مهم می‌داند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی با اشاره به ال‌کلاسیکوی پیش‌روی تیمش که در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۵ (۲ فروردین ۹۴) برگزار خواهد شد، با حضور در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: پیش از اینکه با بارسلونا روبه‌رو شویم سه بازی داریم که به اندازه ال‌کلاسیکو مهم هستند، چون هر کدام از آن دیدارها سه امتیاز دارند. به نظر من همه این بازی‌ها به لحاظ اهمیت در یک حد هستند.

وی در ادامه افزود: شغل مربیگری خیلی پیچیده است، زیرا چه از سیستم چرخشی استفاده کنید و چه نکنید، انتقاداتی به شما مطرح می‌شود. به هر حال در این مقطع من برنامه‌ای برای استفاده از سیستم چرخشی ندارم، چون تیمم عالی بازی می‌کند. ما برای هر بازی بهترین ترکیب ممکن از بازیکنان را به زمین می‌فرستیم.

سرمربی ایتالیایی سفیدپوشان مادریدی همچنین در خصوص مدافع کروات تیمش که به تازگی پس از گذراندن سه ماه دوره مصدومیتش به تمرینات این تیم بازگشته است، عنوان کرد: مودریچ هنوز آماده بازی نیست. البته لوکا هفته خوبی را پشت‌سر گذاشت و تقریباً آماده است ولی هنوز نیاز به کمی کار دارد تا به شرایط بازی برسد. امیدواریم او به بازی برگشت مقابل شالکه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

آنچلوتی در مورد هافبک ۲۲ ساله تیمش هم اظهار داشت: سخت است که بگوییم بهترین پست برای ایسکو چیست، چون او در تمامی پست‌ها خود را به اثبات رسانده است. ما باید از این استعداد بیشتر در خط حمله استفاده کنیم تا در خط دفاع ولی با این حال او همیشه رفتار حرفه‌ای از خود نشان داده است. به نظرم کلید موفقیت ایسکو نیز همین بوده است. اگر او به همین روند رو به رشد خود ادامه دهد جایگاهش در ترکیب اولیه تیم به سرعت تضمین خواهد شد.

کارلتوی ۵۵ ساله که شاگردانش فردا شب (یکشنبه) در هفته بیست‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو پذیرای ویارئال هستند، گفت: ویارئال تیم خیلی باکیفیتی است. آنها تیم سازمان‌یافته‌ای دارند و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند و این را مقابل بارسلونا هم دیدیم. ویارئال تیم سطح بالایی است و برای اینکه مقابل آنها به نتیجه دلخواه‌مان برسیم باید در بهترین فرم و شکل خود باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.